skip to Main Content

سکوت پادشاه آل سعود در قبال حادثه تروریستی مسجد شیعیان عربستان محکوم است

امام جمعه پارسیان ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در یکی از مساجد شیعیان عربستان سکوت پادشاه عربستان در قبال این جنایت را معنی‌دار دانست و آن را نتیجه پرورش تروریست در مدارس آل سعود دانست.

IMG_1596

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه پارسیان صبح امروز در دیدار با فرمانده ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار مستقر در پارسیان گفت: ناوتیپ از حوزه دریایی تحت پوشش خود به نحو شایسته حفاظت می‌کند و امنیت پایدار برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط خوب سپاه دریایی در پارسیان با ارگان‌های امنیتی و دفتر امام جمعه نشان از درایت و جامع نگری فرمانده ناوتیپ دارد و ما تمام تلاش خود را برای حمایت و پشتیبانی از این نهاد مقدس انجام خواهیم داد.

امام جمعه پارسیان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن پرداختن به تحولات منطقه گفت: عدم واکنش پادشاه عربستان به جنایت تروریستی مسجد شیعیان این کشور نشان از همراهی خاندان آل سعود با گروه‌های تکفیری دارد.

میرزایی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌های غربی عربی مدعی هستند تمام تحولات را با تمامی جزئیات پوشش می‌دهند اما این حادثه چهره واقعی آنان را نماین کرد و نشان داد رسانه‌های غربی عربی به خصوص بنگاه‌های خبر پراکنی آل سعود در اقدامی هماهنگ از ترور حمایت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان یادآور شد: تمام فعالیت‌های تروریستی که در منطقه خاورمیانه اتفاق می‌افتد نتیجه آموزش غیر اخلاقی در مدارس دینی عربستان است که به صراحت ملت‌های مسلمان را تکفیر می‌کنند و کشتن آنان را جایز می‌دانند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top