skip to Main Content

روابط عمومی آموزش و پرورش بستک برتر شد/ پایگاه خبری بادگیر این موفقیت را به جناب آقای «حرمی» تبریک می‌گوید

براساس ارزیابی سالانه روابط عمومی ها، روابط عمومی آموزش و پرورش بستک موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق ۲۲گانه استان هرمزگان شد.

rbr.1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، در ارزیابی سالانه روابط عمومی‌های مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش هرمزگان، روابط عمومی شهرستان بستک حائز رتبه برتر در زمینه خبر نویسی و به روز رسانی سایت آموزش و پرورش شد.

ارزیابی عملکرد یک ساله روابط عمومی‌ های مناطق ۲۲ گانه بر اساس شاخص ‌هایی مانند توجه به استانداردهای خبری، سبک نوین خبری و نگرش های جدید در راستای خبرنویسی صورت گرفته است، که روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بستک برای دومین سال در این زمینه ها موفق به کسب رتبه برتر در تهیه اخبار و پوشش خبری شده است.

در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و معاونین وی در باشگاه شماره یک فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد، از زحمات تورج حرمی مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش بستک به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شد.

همچنین روابط عمومی های آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و آموزش و پرورش بندرخمیر نیز در این گردهمایی حائز رتبه های برتر شدند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top