skip to Main Content

انعکاس دغدغه مردم توسط نماینده آنان در مجلس قابل تقدیر است

حسین حمودی خطیب جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پارسیان انعکاس دغدغه مردم توسط نماینده آنان در مجلس قابل تقدیر دانست

حمودی ۴۳۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، حسین حمودی خطیب نماز جمعه شهر پارسیان در خطبه های نماز جمعه این هفته پارسیان ضمن تقدیر از نمایندگان استان مبنی بر انعکاس دغدغه های مردم شهرستان گفت: مسئولیت یک نماینده انعکاس مشکلات موکلین خود در حوزه انتخابیه است و ما نطق پیش از دستور نماینده غرب استان را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: مردم باید خواسته‌های قانونی خود را به نماینده برسانند و از نماینده این انتظار می‌رود برای عملیاتی کردن خواسته‌های به حق مردم تلاش کند.

حمودی گفت: نماینده از مردم رأی اعتماد گرفته پس باید بتواند سخن آنان را به مسئولین برساند و در این راستا هیچکس نباید خود را جدای از جماعت بداند.

خطیب نماز جمعه شهر پارسیان خاطر نشان کرد: همه ما امت واحده هستیم و اینکه گروهی ساز مخالفت با گروهی دیگر بزند بر خلاف مصلحت جامعه و امت اسلامی است.

حمودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سنت الهی در خصوص حق و باطل گفت: حق و باطل از ابتدای خلقت انسان بوده و روزی حق و روز دیگر باطل بر اریکه قدرت سوار شده است اما وعده الهی پیروزی حق بوده و این سنت الهی حتماً محقق خواهد شد.

خطیب نماز جمعه پارسیان تصریح کرد: یأس و ناامیدی که امروز در جامعه اسلامی و فرزندان اسلام بوجود آمده باید به روحیه امید تبدیل شود و اگر جامعه دچار نا امیدی شود فاتحه آن جامعه باید خوانده شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top