skip to Main Content

نوسان شدید برق در بخش کوشکنار و عدم پاسخگویی مسئولان

رئیس شورای اسلامی بخش کوشکنار گفت: بخش کوشکنار با شدت نوسان برق مواجه است اما پیگیری‌های مسئولان محلی تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.
خبرگزاری فارس: نوسان شدید برق در بخش کوشکنار و عدم پاسخگویی مسئولان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، خلف یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار داشت: دوری مسافت پست برق و بار زیاد شبکه باعث ایجاد اختلال در سیستم برق‌رسانی به بخش کوشکنار شده که همه ساله تعداد زیادی از لوازم برقی اهالی این بخش دچار آسیب می‌شود و تاکنون پیگیری‌ها برای دریافت خسارت بی‌نتیجه مانده است.

وی افزود: شرکت برق منطقه‌ای استان و شرکت مادر تخصصی توانیر چندین سال است اقدام به مطالعه و طراحی نسب پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت در محل سه‌راهی کوشکنار کرده‌اند اما این پست علی‌رغم تامین اعتبار در جای طراحی شده نصب نشد و لذا مشکل برق این بخش همچنان باقی مانده است.

رئیس شورای اسلامی بخش کوشکنار خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توسط شوراها، توانیر در جواب عنوان کرد: «طراحی‌های لازم و تأمین اعتبار صورت گرفته اما به دلیل نبود نقدینگی این پست در جایی دیگر به صورت موقت نصب شده است که در صورت تامین نقدینگی به صورت دائم در محل طراحی شده نصب خواهد شد».

یوسفی با ابراز نگرانی از زیان‌دهی مردم به خصوص در فصل گرما گفت: با توجه به فصل گرما و نوسان شدید برق بسیاری از تجهیزات خنک‌کننده مردم دچار آسیب و از کار‌افتادگی می‌شود که در این خصوص مکاتباتی با شرکت توزیع صورت گرفته اما بدون جواب مانده و خسارتی به مردم پرداخت نشده است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top