skip to Main Content

اشتغال مهترین دغدغه دولت تدبیر و امید است

فرماندار بندرلنگه با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای رفع مشکل بیکاری در جامعه ، گفت: اشتغال مهمترین دغدغه دولت تدبیر و امید است.

پاسلار ۵۴۶۳۲۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، اسماعیل پاسلار در نخستین نشست کمیته اشتغال و سرمایه گذاری بندرلنگه اظهار داشت: سال گذشته در مجموع یک هزارو ۲۱۱ تعداد فرصت شغلی توسط دستگاههای اجرایی بندرلنگه در سامانه ملی رصد ثبت شد.

وی با بیان اینکه بندرلنگه از ظرفیت های ویژه ای برای ایجاد اشتغال پایدار برخوردار است، افزود: باید تمام مسوولان در سال دولت و ملت همدلی و همزبانی در راستای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و بهبود فضای کسب و کار شهرستان تلاش کنند.

پاسلار تصریح کرد: و با توجه به موقعیت جغرافیایی بندرلنگه و نزدیکی آن به سواحل خلیج فارس زمینه های سرمایه گذاری بسیاری در این شهرستان مهیا می باشد.

فرماندار بندرلنگه ضمن توصیه به مدیران دستگاه های اجرایی و بانکها در خصوص بهره مندی از فرصت های موجود، گفت: مسوولان از سرمایه گذاران در بخشهای مختلف اقتصادی از جمله صنعت، کشاورزی و خدمات حمایت نمایند تا زمینه اشتغال جوانان فارغ التحصیل دانشگاها فراهم گردد.

پاسلار با تاکید بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم ، بیان داشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام می دهد و ما نیز به عنوان خادمان مردم و نظام جمهوری اسلامی باید در همین راستا حرکت کنیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top