skip to Main Content

آل سعود به اسم خدمت به حرمین مرتکب اعمال ضد انسانی می شود

امام جمعه کیش با بیان اینکه راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه به ضرر دولت ها است افزود : آل سعود به اسم خدمت به حرم مقدس کعبه و پیامبر عظیم الشان اسلامی در حمله به یمن مرتکب اعمل ضد انسانی می شود .

علیدادی ۶۵۴۳

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، حجت السلام حسن علیدادی در خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور زندگی با تبریک ولادت حضرت جواد الائمه (ع) و روز ملی خلیج فارس گفت : خلیج فارس خاطرات زیادی از جانبازی ها و مبارزات مردم را در خود ثبت کرده است بنا براین باید مورد تکریم ملت رشید ایران در میان بدخواهان قرار گیرد و از حریم آن به بهترین شکل ممکن محافظت شود.

وی به فرا رسیدن روز شوراها اشاره کرد و گفت : منتخبین در شوراها باید اعتماد مردم را جلب کنند ، شورای شهر جزیره نیز باید خدمات انجام شده به مردم را در مطبوعات و روزنامه ها منعکس کند.

خطیب جمعه کیش عملیات بیت المقدس در سال ۶۱ را یکی از سرنوشت ساز ترین عملیات ها در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و یاد دلیرمردان و جانبازان این عملیات را گرامی داشت.

حجت الاسلام علیدادی به شکست عملیات هواپیماهای جنگنده آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت : آمریکا در طبس عملیاتی طراحی کرد که بتواند ضمن آزاد سازی گروگان ها به تهران حمله کند و با اجرای کودتای داخلی به نظام اسلامی ضربه بزند اما از آنجا که خداوند به اهل تقوا وعده پیروزی داده است طوفان شن های روان هواپیماهای آمریکایی را در هم کوبید و این عملیات عقیم ماند و خسارات زیادی به دشمن وارد شد.

امام جمعه کیش رمز تمامی این موفقیت را دفاع جانانه مردم در تمامی صحنه ها دانست و گفت : مردم باید در همه صحنه ها به خود متکی باشند .

وی به مذاکرات اخیر گروه پنج به اضافه یک و ایران اشاره کرد و گفت : آمریکا با ایجاد جنگ زرگری بین رییس جمهور و اعضای مجلس سنا تلاش دارد به گونه ای دیگر رفتار کند ، آنها در اصل با ایران اسلامی و عظمت آن مخالفند .

حجت الاسلام علیدادی اظهار داشت : به یاری خدا و با همدلی و همراهی مردم و تحت رهبری ولی فقیه در سال همدلی ملت و دولت پوزه استکبار جهانی و آمریکا را به خاک می مالیم .

وی به راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه اشاره کرد و گفت : راه اندازی این جنگ به ضرراین دولت ها تمام می شود ، ال سعود که خود را خادم و مدافع حریم مقدس کعبه و حرم پیامبر (ص) می داند چگونه با هواپیماهای پیشرفته به مردم بی دفاع حمله و آنها را قتل عام می کند ،همان کاری که رژیم غاصب اسراییل با فلسطینیان انجام می دهد ، به اسم خدمت به حرمین مرتکب اعمال ضد انسانی می شوند.

حجت الاسلام علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود منکران قیامت را چند گروه عنوان کرد و گفت :متجاوزان به حقوق مردم ، معصیت کاران و افرادی که دین را به سخره می گیرند ، این افراد بی محابا به حریم دیگران تجاوز می کنند و حقوق دیگران را نادیده می گیرند ، گروه دوم عالم را محضر خدا نمی دانند و در خلوت و آشکار رفتارهای دوگانه دارند و بجای تسلیم شدن در برابر دستورات الهی و اطاعت امر خدا ،هوا وهوس مادی را سرلوحه کارهای خود قرار می دهند و گروه سوم آیات قران و روایات و رجال دینی را به مسخره می گیرند و دین را افسانه و غیر واقعی می دانند.

وی دلیل انکار قیامت توسط این افراد را رهایی از ملامت های وجدانی و خاموش ساختن وجدان بیدار و همچنین داشتن توجیه برای مقابله با افراد حق جو و افکار عمومی برشمرد و افزود : اهل طغیان و معصیت همواره دین را غیر واقعی و رجال دینی را افرادی مجنون ، سحر زده و متوهم می پیندارد.

خطیب جمعه کیش تصریح کرد : در دنیای امروز برخی جوامع سکولار و برخی لاییک هستند ، در شعار دم از دین می زنند اما در حکومت ضد دین و سکولار هستند و در عرصه سیاست، دین را قبول ندارند چرا که پذیرش دین را مقابل هوا و هوس های خود می دانند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته کیش گفت : پس از پیروزی انقلاب برخی افراد زمانی که در حاکمیت قرار می گرفتند بر اسم شادی بخشی به مردم به دین حمله می کردند مگر دین منافاتی با شادی مردم دارد ، آنها در سطح وسیعی دین را نا کار آمد جلوه می دادند و تلاش می کردند آرام آرام با ایجاد جریانی مقابل دین بسترهای حکومت های سکولارو لاییک را فراهم سازند.

امام جمعه کیش در ادامه رابطه عمل و اعتقاد را رابطه ای تنگاتنگ دانست و گفت : اگر کسی معتقد و مومن باشد این اعتقاد در رفتارش هویدا می شود و اگر عمل های طولانی و ممتد وی خلاف موازین باشد بر اعتقادات وی اثر گذاشته و منکر معاد و قیامت خواهد شد.

گفتنی است به مناسبت هفته سلامت نیز امروز پیش از برگزاری نماز جمعه ایستگاه های سلامت در مساجد خاتم الانبیا (ص) و مسجد نور اهل سنت برپا شده بود.

اندازه گیری فشارو قند خون ، وزن و قد و توزیع برشورها اطلاع رسانی از برنامه هایی بود که در این ایستگاه ها انجام شد.

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است .

نماز جمعه این هفته کیش با حضور مسوولان و مردم مومن جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top