skip to Main Content

نمایشگاه و جشنواره بومی محلی میزبان مسافرین نوروزی + گزارش تصویری

به همت دهیاری و شوراهای بندو و سهمو جنوبی نمایشگاه و جشنواره بومی محلی میزبان مسافرین نوروزی است.

۲۰۱۵۰۳۲۹_۱۲۱۶۵۱نمایشگاه سهمو جنوبی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رقیه میری فعال و هنرمند صنایع دستی شهرستان پارسیان با اعلام این خبر گفت: روستاهای بندو و سهمو جنوبی به همت دهیاران و شوراهای اسلامی اقدام به برپایی نمایشگاه بومی و محلی کرده اند که به نوعی تداعی خاطرات گذشتگان است.

خانم میری افزود: سنتهای بومی و محلی بخشی از هویت فرهنگی مردم جنوب را شامل می شوند و مطمئناً در حافظه تاریخی مردم ماندگار است اما این سنتها باید به نسلهای بعدی منتقل شود تا آنها نیز با داشته های آبا و اجدادی خود آشنا شوند.

فعال میراث فرهنگی پارسیان از تمامی کسانی که زحمت برپایی این نوع نمایشگاه در هر کجای کشور می کنند تقدیر کرد و گفت: جا دارد از دهیار محترم سهمو جنوبی جناب آقای محمود حسینی و عبدالله زارعی و مبارک زارعی که زحمت برپایی نمایشگاه بومی محلی روستای سهمو جنوبی کشیدند تشکر کنم.

همچنین از جناب آقای خالد سالمی دهیار بندو و شوراهای اسلامی روستای بندو جناب آقایان محمد زارعی، یوسف سالمی و ناصر دستکش بابت برپایی نمایشگاه بومی محلی بندو قدردانی می کنم و امیدوارم در سالهای آتی این حرکت خوب فرهنگی و هنری نیز استمرار داشته باشد.

بندونمایشگاه بندو

سهمو ۱نمایشگاه سهمو جنوبی

سهمو ۲نمایشگاه سهمو جنوبی

سهمو ۳نمایشگاه سهمو جنوبی

سهمو ۴نمایشگاه سهمو جنوبی

سهمو ۵نمایشگاه سهمو جنوبی

۲۰۱۵۰۳۲۹_۱۲۱۷۵۵نمایشگاه سهمو جنوبی

۲۰۱۵۰۳۲۹_۱۲۱۸۰۳نمایشگاه سهمو جنوبی

۲۰۱۵۰۳۲۹_۱۲۱۸۱۴نمایشگاه سهمو جنوبی

دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه کسانی که در نشر و اطلاع رسانی تصاویر نمایشگاه سنتی روستای سهموجنوبی همکاری داشته‌اند تشکر میکنم بالاخص میراث فرهنگی شهرستان پارسیان و عضو فعال آن خانم میری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top