skip to Main Content

پایان رقابت ۶۰ بدمینتون باز جام نوروز ویژه بانوان در کوخرد

مسابقات بدمینتون بانوان شهرستان بستک جام نوروز با رقابت ۶۰ بدمینتون ضمن شناخت برندگان به کار خود پایان داد.

رحیمی خلیل ۵

به گزارش خبرگزاری بادگیر به نقل از پایگاه خبری جهانگیریه، خلیل رحیمی رئیس هیأت بدمینتون شهرستان بستک از پایان مسابقات بدمینتون جام رمضان شهرستان بستک در کوخرد خبر داد.

وی در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان روز پنجشنبه به میزبانی کوخرد در سالن ورزشی «مولوی» برگزار شد که بانوان شهرستان توانستند توانمندیهای خود را به نمایش بگذارند.

رحیمی گفت: در رده نونهالان به ترتیب سرکار خانم‌ها آیدا کهن از شهر جناح، مائده نامی از فتویه و مریم ساعی از تدرویه مقام کسب کردند و در رده نوجوانان خانم‌ها فاطمه قائدیان و سحر رضایی از جناح و مهسا حبیبی از تدرویه مقام کسب کردند.

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان همچنین افزود: در رده جوانان که امیدهای ما در مسابقات استانی خواهند بود به ترتیب خانم‌ها ماهرخ بغیار، مریم عالیان و مریم ایاز هر سه از شهر جناح مقام کسب کردند و در پایان از سرکار خانم مژده محمد‌نژاد از تیم فتویه به عنوان بازیکن اخلاق تقدیر به عمل آمد.

رحیمی در پایان از تمامی کسانی که در برپایی این دوره از مسابقات مشارکت و همراهی کردند به خصوص دهیار و شوراهای اسلامی کوخرد تقدیر و تشکر کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top