skip to Main Content

آن سان روز است، که انسان خواهد فهمید که پول را نمی توان خورد…

با هدف پاسداشت زیست بوم های طبیعی و اهمیت دادن به محیط زیست دریایی ایرج روغنچی وارد پارسیان شد.

روغنچی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، ایرج روغنچی مربی و مدرس فدراسیون کوه نوردی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: این حرکت با هدف پاسداشت زیست بوم های طبیعی و اهمیت دادن به محیط زیست دریایی از اروند آغاز و تا تنگه هرمز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در همین راستا تا کنون ۵ طرح ملی و بین المللی اجرا نموده ام که همه این حرکتها در راستای حفظ محیط زیست و طبیعت کشور از جمله خشکی ها، دریاها، کوه ها و… صورت گرفته است.

روغنچی خاطر نشان کرد: طرح ششم به دستور سرکار خانم فرشچی معاونت محترم دریایی سازمان محیط زیست کشور با هدف توجه عموم مردم به زیست گونه های دریایی درحال انقراض انجام شد که از ۲۹ بهمن با حضور مقامات کشوری و استانی خوزستان آغاز شد.

مربی و مدرس فدراسیون کوهنوردی کشور در پایان ضمن ابراز نگرانی از برخی فعالیتهای مخرب زیست محیطی گفت: توجه دادن مردم و ساحل نشینان به حفظ و نکوداشت زیست گونه های دریایی در حال انقراض و همچنین هشدار به صنایع در خصوص وارد نکردن پسماندهای صنعتی پتروشیمی نفت و گاز به دریا یکی از اهداف این حرکت می باشد.

ایرج روغنچی شعار حرکت خود را چنین عنوان کرد: آنگاه که درختان قطع گردند. آنگاه که حیوانات کشته شوند. آنگاه که آبها آلوده شوند. آنگاه که آسمان تیره شود. آنگاه که زمین خشک و نابود شود. آن سان روز است که انسان خواهد فهمید که پول را نمی توان خورد…

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top