skip to Main Content

لزوم جدیت دستگاهها در برابر پیشگیری با آسیب های اجتماعی بستک

فرماندار بستک با اشاره به آسیبهای اجتماعی موجود در سطح شهرستان بر جدیت دستگاههای ذیربط در برابر پیشگیری و مبارزه تاکید کرد .
n00102796-b
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بستک، میرمرسل ایزدی پور در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نقش سازمان بهزیستی را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: فعالیت و خدمت رسانی به مردم در بهزیستی روحیه و انرژی مضاعفی را می طلبد که بسیار ارزشمند و پرفضیلت است.
فرماندار شهرستان بستک افزود: وظائف و فعالیتهای سازمان بهزیستی بسیار گسترده و متنوع است و باید بتواند علاوه بر رصد مشکلات در جهت رفع آنها و کمک به اعضا تحت پوشش خود قدم بردارد.
ایزدی پور با تاکید بر اینکه پیشگیری و توانمندسازی به عنوان دو اصل مهم در فعالیتهای سازمان بهزیستی مد نظر قرار گیرد افزود: پیشگیری از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که با عدم لحاظ این اصل مهم مشکلات زیادی گریبان گیر جامعه خواهد شد .
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه از نقش و قدرت روحانیون برای کاهش آسیب های اجتماعی نباید غافل شد افزود: مشارکت ائمه جمعه و جماعات برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی موضوع مهمی است که می تواند در ارتقای تربیت دینی نسل جوان نقش موثری داشته باشد.
 
خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top