skip to Main Content

رقابت ۳۷۰ دانش آموز ابتدایی در مسابقات قرآن و معارف اسلامی + گزارش تصویری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از رقابت سیصد و ۷۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی در سی و سومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی مرحله شهرستانی خبر داد.

gm.1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی در بازدید از سی و سومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی مقطع ابتدایی مرحله شهرستانی، با اشاره به اینکه انس با قرآن آرامش را به انسان هدیه می دهد، اظهار داشت: ترویج مفاهیم و مضامین قرآن اصلی ترین راه برای رهایی انسان از جهل و رسیدن به آرمان‌های متعالی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک یکی از اهداف اینگونه مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی، شکوفایی استعدادهای قرآنی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم دانست.

وی بهترین زمان برای انس با قرآن را سنین کودکی عنوان کرد و اضافه کرد: این حرکت فرهنگی به منظور تعمیق و توسعه فرهنگ غنی اسلام میان دانش‌آموزان انجام می شود و لازم است مسئولین شهرستان در جهت پرورش نخبگان قرآنی سرمایه گذاری های لازم را به عمل آورند.

توکلی مسابقات قرآن و معارف اسلامی را از مهم ترین برنامه های حوزه معاونت پرورشی دانست و گفت: این دوره از مسابقات به همت معاونت پرورشی این مدیریت که تنها تا مرحله شهرستانی برگزار شد، ۳۷۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی در ۵ رشته قرائت، حفظ، احکام، اذان و انشاء نماز به رقابت پرداختند.

 gm.5

gm.1

gm.2

gm.3

gm.4

 انتهای پیام/۸۸۰۱۰/ع ق/۸۷۶۵۶

ارسال توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top