skip to Main Content

افتتاح نمایشگاه هفته مشاغل در بستک + گزارش تصویری

به مناسبت هفته مشاغل، نمایشگاه معرفی مشاغل گوناگون در مدیریت آموزش و پرورش بستک افتتاح شد.

nme2

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در آئین افتتاحیه نمایشگاه هفته مشاغل که با حضور مسئولین شهرستان، معاونین و کارشناسان این مدیریت برگزار شد، با اشاره به اهمیت کار در زندگی، اظهار داشت: هفته مشاغل فرصت مناسبی است تا با اطلاع‌رسانی دقیق و معرفی مشاغل گوناگون دانش‌آموزان با استعدادها و علایق خود بتوانند شغل مورد نظرشان را انتخاب کنند.

ناصر توکلی با بیان اینکه دانش آموزان این شهرستان از ظرفیت ها و استعدادهای خوبی برخوردارند، افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی و آشنایی دانش آموزان به ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه، با مشاغل مختلف برگزار شده است.

وی برپایی چنین نمایشگاه هایی جهت معرفی مشاغل گوناگون به دانش آموزان را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: هدایت صحیح دانش‌آموزان به رشته‌های شغلی مختلف برای ورود به بازار کار با توجه به نیازهای جامعه، تلاش همه جانبه مسئولین و دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت را می‌طلبد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه اضافه کرد: دانش آموزان متوسطه و فنی این شهرستان دستاوردهای خود را به مناسبت هفته مشاغل از تاریخ دوازدهم الی نوزدهم ماه جاری که به مدت یک هفته از ساعت ۸ الی۱۴ بعدازظهر در این مدیریت به معرض دید دانش آموزان و عموم همشهریان قرار داده اند.

 nme8

nme1 nme2

nme3

nme4

nme5

nme6

nme7

انتهای متن/۸۸۰۱۰/ق ظ/۷۶۵۴

ارسال توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top