skip to Main Content

جشن تکلیف ۳۶۳ دانش آموز دختر بستکی + گزارش تصویری

آئین جشن تکلیف سیصد و ۶۳ دانش آموز دختر مقطع سوم ابتدایی مدارس بستک برگزار شد.

jtd.6

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در حاشیه مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر سوم ابتدایی، با اشاره به اینکه تربیت فرزندان بایستی بر اساس معیارهای دینی باشد، اظهار داشت: رسیدن به سن تکلیف شیرین‌ترین لحظه برای استقبال از تکالیف الهی است که در این میان نقش والدین و معلمان تأثیر بسزایی دارد.

ناصر توکلی هدف از برگزاری این مراسم را اشاعه فرهنگ دینی و ترویج حجاب و عفاف در بین دختران قلمداد کرد و افزود: رسیدن به سن تکلیف، مسئولیت‌ بزرگ انسان در مقابل تکالیف خداوند‌ است.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان بسیار مهم بوده و خانواده‌ها بایستی در فراهم آوردن زمینه مناسب جهت ارتباط معنوی فرزندان با خداوند توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به اهمیت داشتن دوران کودکی در سرنوشت انسان ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان با رسیدن به سن تکلیف و انجام واجبات دینی ارتباط خود را با خدا افزایش دهند.

توکلی در ادامه افزود: این مراسم همزمان برای ۳۶۳ دانش آموز دختر در ۳۵ مدرسه ابتدایی، که به صورت نمادین در دبستان دخترانه حافظ بستک با حضور مسئولین، معاون پرورشی، کارشناسان این مدیریت و والدین برگزار شد.

گفتنی است دانش آموزان در این مراسم با اجراء برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند که در پایان از دانش آموزان با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

jtd.1

jtd.2

jtd.3

jtd.4

jtd.5

jtd.6

انتهای متن/۸۸۰۱۰/ظ ث/۷۶۵۶۷

ارسال توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top