skip to Main Content

برد سیبه کوخرد در مقابل گازال جناح در دربی بستک

از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان سیبه کوخرد امروز بعدازظهر در دربی شهرستان توانست با ۱ گل گازال جناح را شکست دهد.

012010

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از وب سایت سلام کوخرد، سیبه که با توجه به شرایط جدول و فرار از منطقه خطر سخت نیازمند برد بود توانست با بازی منطقی از سد گازال بگذرد. استادیوم پرتماشاگر کوخرد میزبان یکی ازحساس ترین بازی های لیگ برتر استان بود. بازی بدلیل فوت یونس پردستان بازیکن تیم وحدت هنگویه با ۱ دقیقه سکوت انجام شد. بازیکنان سیبه نیز پارچه نوشته ای را بعنوان تسلیت در دست داشتند که در روبروی جایگاه نصب کردند.

یاران علی ذاکری از همان ابتدای بازی نبض بازی را در اختیار گرفتند و با سانتری زیبا و ضربه سر دقیق نجیب کوچکی در دقیقه ۱۹ بازی سیبه به گل رسید. در ادامه بازی متعادلی را از سوی دو تیم شاهد بودیم و در نیمه اول بازی با همان نتیجه ۱ بر صفر دو تیم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم بازی تیم سیبه سعی در حفظ نتیجه داشت و در چندین موقعیت می توانستند دروازه طلایی پوشان را  باز  کنند اما توفیقی برای به ثمر رساندن گل دوم حاصل نشد. مدافعان بی اشتباه تیم سیبه نیز در این بازی اجازه چندانی به بازیکنان گازال ندادند تا دروازه ناصر حسن زاده  را با خطر جدی تهدید کنند. پس از پایان ۹۰ دقیقه ۵ دقیقه وقت اضافه از سوی داور چهارم اعلام شد که در این ۵  دقیقه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و دربی دهم با برد سیبه به پایان رسید.

در پایان بازی نیز گازالی ها به تصمیمات داور اعتراض داشتند. شعبانی و احمدنیا از بهترین داور های استان نیز بعنوان مهمانان ویژه این دیدار  را از نزدیک تماشا کردند و در پایان کوروش شعبانی بر بی نقص بودن کار داوری صحه گذاشت. سیبه با پیروزی در این دیدار  از منطقه خطر گریخت و چشم انتظار کسب امتیاز در دیدارهای آتی خواهد بود تا بتواند در لیگ برتر ماندگار باشد.

شاگردان ذاکری در دیدار بعدی خود مهمان جبل بر شهرو خواهند بود.  شاگردان جان جان نیز باید در استادیوم خانگی از تیم اتحاد رودان پذیرایی نمایند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top