skip to Main Content

تدبیر و امید نامی برازنده دولت دکتر روحانی است

معاون فرماندار بستک در بازدید و مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع دستی بانوان در روستای فتویه گفت: تدبیر و امید نامی برازنده دولت دکتر روحانی است.
IMG11314232
به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بستک، محمد احمدی در جمع اهالی روستای فتویه با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: اعتدال گرایی و استفاده از همه ی ظرفیت های موجود در کشور، برای اعتلای ایران اسلامی از مهم ترین شاخص های هیات دولت دکتر روحانی است.
وی افزود: این دولت در مقطعی روی کارآمد که صندوق ذخیره ارزی، خالی بود و حتی دولت در تامین و پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکل مواجه می شد.
معاون فرماندار بستک ادامه داد: از طریقی رکود اقتصادی و اوضاع نابسامان بخش صنعت، کار و تولید و روادید خارجی از تهدیدی بود که دولت را دچار بحران می کرد اما درایت و مدیریت دولت یازدهم با تدبیر، اوضاع را بسامان و مدیریت کرد و موجب شد علی رغم همه تهدیدات و تحریم های ظالمانه، جمهوری اسلامی مسیر اعتلای خویش را مستحکم تر از گذشته بپیماید.
احمدی بیان داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم افسارگسیخته با تشکیل تیم اقتصادی قوی و به زانو درآوردن ابرقدرت ها و دشمنان انقلاب اسلامی در مذاکرات هسته ای افقی روشن در مسیر پیشرفت ایران اسلامی قرار داد.
وی افزود: عزم مدیریت اجرایی شهرستان اجرایی نمودن سیاست های دولت تدبیر و امید با قتدار و درچارچوب قانون است.
معاون فرماندار بستک در پایان سخنان خود از دست اندرکاران برپایی نمایشگاه تقدیر و  از آمادگی و حمایت مجموعه فرمانداری از آنچه سبب تولید و رونق اقتصادی در شهرستان می شود خبر داد.
 خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top