skip to Main Content

برد شیرین جنوب برکه دوکا برابر تیم صدر جدولی خونسرخ بندرعباس

جنوب برکه دوکاء با دو گل برابر تیم صدر جدولی خونسرخ بندرعباس به پیروزی رسید

۲۰۱۵۰۲۱۳_۱۶۰۵۲۵

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عصر امروز دو تیم بالای جدول لیگ برتر استان یعنی خونسرخ بندرعباس و جنوب برکه دکاء در ورزشگاه جهان پهلوان تختی پارسیان با حمایت کم نظیر تماشاچیان و هواداران تیم جنوب برکه دوکا به مصاف هم رفتند که در پایان بازی، این تیم جنوب برکه دوکا بود که به عنوان برنده بازی به رختکن رفت.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که نیمه اول بازی علی رغم حمله همه جانبه جنوب برکه دوکا گلی از دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند تا در ادامه کار با استفاده از نظرات کارشناسی مربیان، دو تیم تاکتیک بهتری را به کار بگیرند و نتیجه بازی را به سود خود به پایان برسانند.

نیمه دوم بازی درحالی آغاز شد که برخورد توپ به دست بازیکن خونسرخ در منطقه جریمه پنالتی را در بر داشت و این تیم جنوب برکه دوکا بود که از موقعیت ایجاد شده در دقیقه ۵۲ توانست استفاده کند و گل اول بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بازی خونسرخ که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد تا شاید بتواند بازی را به تساوی بکشاند اما دفاع منسجم جنوب برکه دوکا راه را برای خونسرخ مسدود کرده بود و درخشش دروازه بان جنوب برکه دوکا مانع از به ثمر رسیدن گلهای خونسرخ شد.

نگاه رو به جلوی خونسرخ موقعیت ضد حمله را در اختیار جنوب برکه دوکا قرار داد و این تیم توانست از موقعیت ایجاد شده در دقیقه ۸۰ استفاده کند و گل دوم خود را به ثمر برساند تا این بازی با شش دقیقه وقت اضافه و اخراج بازیکن جنوب برکه دوکا آقای قاسم شمسی با نتیجه دو بر صفر به نفع تیم جنوب برکه دوکا به پایان برسد.

۲۰۱۵۰۲۱۳_۱۶۰۶۰۸محمد خاتمیان سرمربی جنوب برکه دوکا ضمن رضایت از بازی بچه های تیم انسجام تیمی را عامل پیروزی تیمش دانست و گفت: اگر بچه ها خودشان را باور کنند می توانند بهترین نتایج را رقم بزنند و جایگاه صدر جدولی برای جنوب برکه دوکا دور از ذهن نیست.

سرمربی جنوب برکه دوکا با اشاره به شرایط نابرابری هزینه های تیم خود و خونسرخ بندرعباس گفت: تیم حریف ده ها برابر ما سرمایه گذاری تیمی انجام داده اما امروز بچه های ما اراده کردند که این تیم را شکست بدهند و خدا را بابت این پیروزی شکر می کنیم.

خاتمیان در پایان از شورای روستای برکه دوکا و همچنین جناب آقای محمود آقایی که از تیم جنوب برکه دوکا حمایت می کنند تشکر کرد و از مسئولین شهرستان خواست از تنها تیم شهرستان که افتخار حضور در لیگ برتر استان را دارد و تا کنون نتایج قابل توجهی کسب نموده حمایت کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top