skip to Main Content

تحویل یک بهله پرنده شکاری زخمی به محیط زیست پارسیان

یک بهله پرنده شکاری زخمی توسط پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) روستای احمدی به اداره محیط زیست شهرستان پارسیان تحویل داده شد.
خبرگزاری فارس: تحویل یک بهله پرنده شکاری زخمی به محیط زیست پارسیان
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد دسترس فرمانده پایگاه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) روستای احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از تحویل یک بهله پرنده شکاری به اداره محیط زیست شهرستان پارسیان خبر داد.

وی در این خصوص گفت: این پرنده بر اثر برخورد با کابل فشار قوی برق یا شلیک توسط شکارچیان دچار قطع یک بال شده بود که توسط بسیجیان این پایگاه نجات داده شد.

فرمانده پایگاه بسیج علی بن ابیطالب گونه پرنده کشف شده را از سری گونه‌های نادر عنوان کرد و گفت: ارتفاعات منطقه احمدی محلی برای زندگی اینگونه پرندگان است و همه ساله تعداد زیادی از این گونه‌ها توسط شکارچیان غیر مجاز شکار و به کشورهای حوزه خلیج فارس فروخته می‌شوند.

دسترس توجه به محیط زیست را یکی از وظایف بسیجیان منطقه احمدی دانست و تصریح کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه خواستار احداث پایگاه محیط بانی در منطقه هستیم.

فرمانده پایگاه بسیج علی بن ابیطالب روستای احمدی در پایان گفت: با توجه به وجود گونه‌های نادر جانوری در منطقه احمدی از مسئولان استان خواستار رسیدگی جدی به این موضوع هستیم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top