skip to Main Content

اعتقاد داریم پنالتی به درستی گرفته نشد/ سرگردانی تیم خونسرخ در بدو ورود به شهرستان پارسیان

نوری زاده گل اول جنوب برکه دوکا به خاطر پنالتی را غیر صحیح دانست و ادامه روند بازی با این نتیجه در شکست تیمش تأثیر گذار دانست.

نوری زاده خونسرخ

به گزارش پایگاه خبری بادگیر عبدالله نوری زاده سرمربی تیم خونسرخ بندرعباس ضمن تبریک پیروزی جنوب برکه دوکا شکست را بخشی از بازی دانست و گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند اما این جنوب برکه دوکا بود که از موقعیتهاش بهتر استفاده کرد و توانست با پیروزی به رختکن برود.

وی با اشاره به پنالتی گرفته شده توسط داور بازی در ابتدای نیمه دوم بازی افزود: از نظر ما توپ به سینه بازیکن برخورد کرد و نمی توانست پنالتی باشد و اشتباه داور در این صحنه همه برنامه های تاکتیکی تیم ما را به هم ریخت.

سرمربی فوتبال خونسرخ بندرعباس حساسیت بازی بین تیمهای صدر جدولی را بسیار بالا دانست و گفت: تیمهای صدرجدولی برای قهرمانی رقابت می کنند و تیمهای پایین جدول برای ماندن در کورس لیگ برتر استان لذا با توجه به وضعیت تیم جنوب برکه دوکا و تیم ما، این بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار بود و از اینکه تیمم نتوانست در این بازی نتیجه بگیرد از هواداران خونسرخ عذرخواهی می کنم.

نوری زاده گفت فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی که از اشتباهات بیشتری برخوردار باشد حتما شکست خواهد خورد، اما این بازی برای ما تجربه نیز بود تا در بازیهای بعدی از اشتباهات صورت گرفته بتوانیم درس بگیریم و نتایج مطلوب را به دست بیاوریم.

سرمربی خونسرخ مسدوم شدن چندین بازیکن خود را در بازیهای گذشته و نرسیدن به این بازی را یکی دیگر از دست بسته بودن خونسرخ در مقابل جنوب برکه دوکا دانست و خاطر نشان کرد: غیبت چهار بازیکن کلیدی تیم، پنالتی ناخواسته اول نیمه دوم و استفاده غیر اخلاقی از شرایط میزبانی تیم حریف از دیگر دلایل شکست تیم خونسرخ می دانم.

نوری زاده در خصوص شرایط میزبانی شهرستان نیز گفت: مقداری بی نظمی در شرایط میزبانی بوجود آمد و ما ساعتها در شهرستان پارسیان سرگردان بودیم که به کجا پناه ببریم و با توجه به عدم شناخت ما از محل اسکان در شهرستان این مشکل دوچندان بود اما در ادامه شرایط خوبی ایجاد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top