skip to Main Content

مردم بستک در ۲۲ بهمن حماسه دیگری آفریدند

رئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بستک در اجتماع عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم سلحشور بستک همگام با امت اسلامی ایران در یوم الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر با خلق حماسه ای جاوید، آمادگی خود را برای ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
IMG-20150211-WA0029
به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، همزمان با سراسر میهن اسلامی ایران، مردم سرافراز و انقلابی، شهرستان بستک اعم از شیعه و سنی یکدل و یکصدا به خیابان‌ها آمدند و با حضور پرشور در راهپیمایی، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی، آرمانهای والای امام راحل(ره)، شهیدان گرانقدر، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید نشان دادند.
راهپیمایان این شهرستان، از همان ساعات آغازین راهپیمایی در صفوف یکپارچه با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و فتنه گران ابراز داشتند.
رئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بستک در این مراسم ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از همه کسانی که در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند اظهار داشتند: حضور شورانگیر و غرور آفرین مردم انقلابی شهرستان بستک در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر وفاداری و پایبندی مردم این شهرستان به ارزشها و آرمانهای امام راحل و شهیدان پر افتخار و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت خامنه ای(مد ظله العالی) است.
مهندس احمدی مهم ترین دلیل پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در برابر استعمار را اتحاد، همدلی و وحدت کلمه ذکر کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه بستک بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نشان دادند که هیچ تهدید و تحریمی نخواهد توانست آنها را در  رسیدن به اهداف و آرمانهای متعالی خود نومید سازد.
وی  بیان داشت: دشمنان بدانند مردم ما با قدرت هرچه تمامتر بر سر مصالح خود پایدارند و هرجا مردم دیدند در آنجا دشمنان در حال توطئه هستند با حضور پرشور خود توطئه ها را نقش بر آب می کنند.
معاون فرماندار بستک در پایان سخنان خود ضمن قدردانی و تشکر از مسئولان شهرستان از افتتاح طرح و پروژه های عمرانی  و اجرای ۵۰۰  برنامه هنری در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: الحمدلله با حمایت، تعامل و همدلی همه نیروهای دلسوز و پرتلاش در سطح استان و شهرستان بستک، مقتدرتر و با ثبات تر از گذشته در تمام عرصه ها روبه جلو در حال پیشرفت هستیم.
گفتنی است اجرای سرود همگانی توسط دانش آموزان، سخنرانی امام جمعه شهرستان، خطیب موقت جمعه شهر بستک، قرائت قطعنامه در ۱۰ بند و چند برنامه شاد هنری از دیگر برنامه های روز ۲۲ بهمن در این شهرستان بود.
 
خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top