skip to Main Content

اختتامیه المپیاد ورزشی بین سه هزار دانش آموز بستکی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از اختتامیه المپیاد ورزشی بین سه هزار دانش آموز این شهرستان خبر داد.

eolm2به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در مراسم بزرگ ترین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با اشاره به اهمیت ورزش و نقش مهم آن در سلامت دانش آموزان، اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با ترویج فرهنگ سلامتی و ورزش بین دانش آموزان در جهت شناسایی استعداد های ورزشی با برنامه ریزی مناسب در مدارس برگزار شده است.

وی با تأکید بر گسترش ورزش در مدارس افزود: اجرای این طرح در مدارس بایستی با حمایت تمام دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی انجام شود، چرا که باعث تقویت ورزش قهرمانی و رشد استعدادهای ورزشی در مدارس بین دانش‌آموزان می شود.

مدیر آموزش و پرورش بستک یکی از اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را ترویج و توسعه ورزش های رقابتی بین دانش آموزان عنوان کرد و اضافه کرد: با ایجاد زمینه های ورزشی، فرهنگی و هنری می توانیم شادابی و نشاط را به دانش آموزان در مدارس هدیه کنیم.

توکلی در پایان تصریح کرد: این المپیاد در ۱۲ رشته ورزشی بین سه هزار و سیصد و شصت و سه نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم پسرانه و دخترانه به پایان رسید.

گفتنی است این آیین به همت کارشناس تربیت بدنی و سلامت این مدیریت در دبستان انقلاب اسلامی روستای تدرویه با حضور معاون پرورشی این مدیریت، کارشناسان، اعضاء شورا، دهیار و عوامل اجرایی مدرسه برگزار و از نفرات برتر این دوره از مسابقات ورزشی با اهداء جوایز و لوح قهرمانی تقدیر شد.

 

ارسال خبر توسط:  حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top