skip to Main Content

۲۲ بهمن صحنه سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است + گزارش تصویری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: ۲۲ بهمن صحنه سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

mrrp21به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن ضمن گرامیداشت ایام فرخنده دهه فجر و تبریک سی و ششمین بهار انقلاب، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، نشان از پایبندی مردم به آرمان های نظام و انقلاب است که با حضور پرشور خود در این روز به دشمنان نشان می دهند که نقشه های شوم آنان در جداسازی مردم از نظام خنثی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به وحدت، همبستگی ملت ایران در صحنه های مختلف افزود: دشمنان قسم خورده نظام با مشاهده حضور گسترده مردمی در راهپیمایی، نقشه های خود را در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آب دیده می بینند و متوجه می شوند که این آرزو هرگز تحقق نمی پذیرد.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن صحنه سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان با حضور پرشور خود همگام با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

گفتنی است این مراسم با شعار الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، اجرای سرود همگانی دانش آموزان دبیرستان دخترانه شیخ نجیب کوهیج و نمایش حرکات رزمی به پایان رسید.

ارسال خبر و تصاویر توسط: حرمی

mrr9

mrr18

mrrp1

mrrp2

mrrp4

mrrp5

mrrp6

mrrp7

mrrp8

mrrp10

mrrp11

mrrp12

mrrp13

mrrp14

mrrp15

mrrp16

mrrp17

mrrp19

mrrp20

mrrp21

mrrp22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top