skip to Main Content

بر خود تکلیف می دانم از بابت همه محبتهایی که داشته اید قدردانی کنم

به گزارش پایگاه خبری بادگیر علیرضا اکبر مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پارسیان و عضو شورای اسلامی شهر پارسیان با ارسال پیامی به پایگاه خبری بادگیر از مردم شهرستان قدردانی کرد.

اکبری پارسیان

متن پیام بدین شرح است
ایها الناس! انما الدنیا دار مجاز و الاخره دار قرار
و اخرجوا من الدنیا قلوبکم من قبل ان تخرج منها ابدانکم
هان ای مردم! به هوش باشید که دنیا خانه ای است که باید از آن گذشت و آخرت است که خانه ماندن است.
دل از دنیا برکنید پیش از آنکه جسم شما از آن خارج شود
مولای متقیان علی (ع)
مردم شریف و نجیب و قدر شناس پارسیان
از اینکه توفیق نصیبم شد تا مدتی را به عنوان مسئول کمیته امداد امام خمینی پارسیان خود در کنار شما مقربان دین و کمالات و اهل یقین، باشم بسیار خرسندم.
حال که فضای آسمانی و تقدیر ربانی بر این است که به حکم قانون از قبول مسئولیت کمیته امداد استعفا دهم، بر خود تکلیف دانسته از بابت همه محبت هایی که از شما یکایک عزیزان، دوستان بسیار خوبم، مردم شریف و نجیب، همکاران اداری بنده، امام جمعه محترم ، اعضای محترم شورای شهر، معتمدین و ریش سفیدان شهر و منتقدین دلسوز که آینه تمام قد اعمال انسانند تقدیر و تشکر نمایم و بابت همه قصور هایی که بدلیل عدم اختیار قانونی و بضاعت کم قادر به انجام آن نبوده و چه بسا باعث رنجش مردم شده عذر خواهی و تقاضای حلالیت می نمایم.
اگر چه حلالیت طلبیدن، نباید محدود به زمان خاصی باشد ولی خوب، معمولاً فرصت‌هایی مانند استعفا و انتقال از سنگری به سنگری دیگر موجب تذکر آدمی است. امیدوارم با بذل کرم شما و حقوقی که به هر دلیل بر گردن حقیر دارید، عفو بفرمایید و خطاهای مرا ببخشید و از وعده تخلف ناپذیر عفو ربوبی برخوردار گردید که فرمود «ولیعفوا ولیصفحوا، الا تحبون ان یغفر الله لکم» دعای خیر شما را طلب می‌نمایم که بدون عنایت و توجه حق جل و علی هیچ توفیق نخواهم یافت.
از آنجایی که عنایت بی علت و کرم بی نهایت مسئولین و هادیان نظام و مدیران ارشد سازمان چنان مراقبت و هدایت نمودند که این ضعیف از سهو و خطا محفوظ و مصون بمانم و آبرومندانه پرچم امانت را تحویل برادر دیگری دهم، خدای متعال را شاکرم و امید دارم با توجه به اینکه بنده به قدر فهم خود از سر نظر و بصیرت و خلوص نسبت به وظیفه ام مشغول بوده خدواند ثوابش را نهایت نماید و ما را در جرگه صدیقان و شهدا و صلحا قرار دهد .
از اینکه کماکان در شورای شهر پارسیان هستم خوشحالم و از اینکه در حال فعالیت اجتماعی هستم بسیار خرسندم.تمام مساعی خود را برای انجام خدمت به مردم به کار بسته و در این مسیر ، هدایت افرادی چون شما که از استوانه های ولایت هستید را نیازمندم.
همیشه خودم را به عنوان یک سرباز برای مردم ایران می دانم و همیشه آماده خدمات گذاری و کمک به خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) و همه مردم خوب پارسیان در هر حالی خواهم بود.
امیدوارم با بیشتر شدن مسئولیت و اختیاراتمان برای مسائلی که دیروز نمی دیدیم و امروز برای‌مان روشن شده تدبیر و چاره‌اندیشی کنیم نه این که روی درب اتاقمان که تا دیروز به روی همه باز بود امروز بنویسیم “بدون هماهنگی وارد نشوید”
در پایان از همه مردم و مسئولین ادارات تشکر می کنم که در طول دوره ریاست من در کمیته امداد امام خمینی شهرستان حمایت کامل از من داشتید. از تمامی همکاران و تمامی خانواده کمیته امداد در طول این مدت که مرا به عنوان عضوی از خود پذیرفتند و در دست یافتن به اهدافم کمک کردند تا امروز در این جایگاه باشم، هم تشکر می کنم.امیدوارم شما مردم همیشه در صحنه پارسیان تقاضای خداحافظی من از قبول مسئولیت ریاست کمیته امداد را در این نامه قبول کنید و به من اجازه دهید تا همچنان در کنار دیگر همکاران خدمت کنم. به امید آنکه در این مدت کوتاه هرآنچه که از قصورم یا غیر آن از من بر دل ، سنگین نگاشتید بروبید و به دریایی دلهاتان ببخشایید.
از حمایت شما سپاسگزارم
ارادتمند شما
علیرضا اکبری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top