skip to Main Content

اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های دسترسی به بیمارستان جدید بستک

شهردار بستک در آستانه افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی این شهر گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار منتهی به این بیمارستان به اتمام رسیده است.
خبرگزاری فارس: اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت راه‌های دسترسی به بیمارستان جدید بستک

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، محمد جلالی شهردار بستک صبح امروز در نشست هفتگی تشریح برنامه‌های عمرانی شهرداری، از اتمام مراحل زیرسازی و آسفالت بلوار منتهی به بیمارستان فارابی بستک خبر داد.

وی در این خصوص گفت: در بازدیدی که از این پروژه به عمل آمد، تمام موضوعات فنی طرح تذکر داده شد و با توجه به تردد آمبولانس و بیمار با حساسیت بیشتر مراحل آسفالت و روکش نهایی انجام شد.

شهردار بستک میزان اعتبار هزینه شده را بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت این بلوار با اعتبار مذکور به اتمام رسید که ۵۰۰ میلیون ریال از هزینه‌های اجرای این طرح از محل کمک‌های دولتی بوده و مابقی آن نیز از منابع مالی شهرداری تأمین شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: بی‌شک اتمام عملیات اجرایی این مسیر، باعث فراهم‌ شدن محیط و فضایی مناسب برای شهروندان خواهد شد که با سهولت هر چه تمام این مسیر را برای تردد به بیمارستان انتخاب کنند.

این مقام مسئول جلب رضایت شهروندان را مهم‌ترین اولویت و رسالت کاری شهرداری دانست و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک با کاشت درخت در طول مسیر سایه‌اندازهای خوبی ایجاد خواهد شد.

یادآور می‌شود بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی بستک یکی از پروژه‌های طولانی مدت شهرستان به حساب می‌آید که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top