skip to Main Content

طلوع ستاره ای که ختم بخش نبوت شد

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ، هفته نور و سرور  ویژه برنامه های فرهنگی ،هنری ،ادبی با محوریت معرفی شخصیت رسول مکرم اسلام (ص) درمرکز بستک برگزار میگردد.

IMG_3570

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، زهرا رحمانی مسئول مرکز ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) گفت: هفته وحدت فرصتی جهت یادآوری دوستی ها و همدل شدن همه ی انسانهاست.

وی افزورد: یکی از زیباترین و والاترین واژه ها ، واژه وحدت و برادری است . برادری و وحدتی که پیامبر رحمت به ارمغان آورد و ما می توانیم با حرکت در راه وحدت ، متحد شویم و بر دشمنان چیره گردیم و به این ترتیب شاهد پیروزی مسلمان در جهان  باشیم.

رحمانی به همین مناسبت و به منظور آشنایی اعضا با سالروز ولادت پیامبر اسلام که یکی از اعیاد بزرگ اسلام است از اجرای برنامه های شاد و جذاب برای این عزیزان در طول هفته وحدت خبر داد .

ویژه برنامه های اجرایی با محوریت معرفی شخصیت پیامبر(ص) اجرا می شود عبارتند از: آشنایی اعضا با دو مفهوم وحدت و میلاد، قصه گویی از داستان شیرین میلاد حضرت محمد(ص) از کتاب نگران پروانه ها و  اجرای نمایش قول می دهم بزرگ نشوم توسط اعضا کودک.

مسابقه پرسش و پاسخ با همین موضوع،  معرفی کتاب طلوع آن ستاره داستان شیرین میلاد حضرت محمد(ص)، و آشنایی اعضا با احادیثی از پیامبر بزرگ اسلام نیز از سری برنامه های کانون در این هفته می باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بستک در پایان گفت: همچنین اعضا با  ترسیم نام محمد بر روی  صفحه شطرنجی  و تزیین آن در گرامیداشت میلاد آخرین فرستاده خدا سهیم می شوند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top