skip to Main Content

پیامبر اسلام(ص) پیام آور سعادت و رستگاری برای بشریت است

پیامبر اسلام(ص) پیام آور سعادت و رستگاری برای بشریت است

IMG-20150105-WA0024به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر سرپرست فرمانداری پارسیان در سومین جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت شهرستان ضمن تبریک این هفته، پیامبر اسلام(ص) را پیام‌آور سعادت و رستگاری بشریت دانست و گفت: شایسته است فضایل و مکارم دینی و اخلاقی آن حضرت به بهترین شیوه ممکن در مجالس مولودی‌خوانی بیان شود.

وی افزود: میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش از پیش مسلمانان و بر افراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت کننده وحدت در بین مسلمانان است.

رادمهر هفته وحدت را نماد همدلی، یکپارچگی و برادری امت اسلامی خواند و گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب بوده و امروز آحاد مردم باید با یکدلی، یکرنگی و خلوص نیت در راه ایجاد آبادانی و توسعه کشور گام بردارند.

سرپرست فرمانداری پارسیان با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلامی در دوران کنونی جهان اسلام افزود: برنامه ها و مراسمات هفته وحدت باید به گونه ای با محتوا و با کیفیت برگزار شود تا شاهد تأثیر گزاری بیشتری در بین نسل جوان باشیم .
وی در ادامه بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان جهت تزئین و  چراغانی فضای عمومی شهر و همچنین نصب پرچم و پلاکارد بر سر درب ادارات و اماکن عمومی تاکید کرد.

یادآوری می شود در این هفته برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مناطق مختلف شهرستان برگزار می شود.

ارسال خبر توسط: بنایی زاده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top