skip to Main Content

برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش بستک تشریح شد

در راستای سی و ششمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه های دهه فجر ۹۳ مدیریت آموزش و پرورش بستک اعلام شد.

hgam1به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی در نشست ستاد دهه فجر که با حضور معاونین، کارشناسان و مدیران مدارس در این مدیریت برگزار شد، با اشاره به اینکه دهه فجر به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و حرکت عظیم مردم محقق شد، اظهار داشت: این دهه فرصتی است تا نشانه های تجلی حضور مردم برای حفظ ارزش های انقلاب بایستی متناسب با فهم دانش آموزان فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان جامعه جزء وظایف قشر فرهنگی است، افزود: آموزش و پرورش به همراه مسئولین امر با فراهم نمودن برنامه های متنوع فرهنگی می تواند زمینه های بروز و شروع انقلاب اسلامی را برای نسل جدید تبیین نماید.

وی در ادامه ضمن اشاره به اجرای مناسب مراسم دهه فجر انقلاب در مدارس، از مدیران خواست برنامه ریزی های لازم جهت حضور حداکثری همکاران و دانش آموزان را در مراسم های جشن انقلاب فراهم نمایند.

توکلی در پایان سخنان خود گفت: برنامه ریزی جهت نواختن زنگ انقلاب، گفتمان دینی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی مدارس و اداره، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه های دهه فجر این مدیریت می باشد که اجرایی می شود.

ارسال توسط: حرمی

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top