skip to Main Content

حماسه ۹ دی از مناسبت های تاریخی و ملی است

حماسه ۹ دی از مناسبت های تاریخی و ملی است.

20141229_133355به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عبدالله عالیان معاون پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه جناح در جلسه ای که به مناسبت همایش ۹ دی برگزار شد گفت: حماسه ۹ دی از مناسبت های تاریخی و ملی است. وی افزود : همه فرهنگیان و دانش آموزان با حساسیت تمام در مراسمی که در مدارس برگزار می شود شرکت می کنند.

عالیان افزود: ۹ دی یکی از ایام اللهی است که توسط مقام معظم رهبری(دام ظله) با این تعبیر خطاب شد و حضور حماسی مردم طومار همه توطئه های دشمن را در هم پیچید.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش جناح خاطر نشان کرد: مردم در طول تاریخ انقلاب همواره با حضور حماسی خود این انقلاب را بیمه کرده اند و در ادامه نیز چنین خواهد بود.

عالیان برگزاری ویژه برنامه های روز بصیرت را یکی از برنامه های پیش روی این اداره دانست و گفت: امسال این برنامه ها در مدارس این منطقه برگزار خواهد شد و به صورت متمرکز با حضور فرهنگیان، دانش آموزان و مسئولین در مدرسه شبانه روزی حافظ برگزار خواهد شد.

محمد باقر جمالی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح نیز در این جلسه گفت: جهت برگزاری همایش ۹ دی ، مقرر شد ویژه برنامه ای در سالن شبانه روزی حافظ جناح برگزار شود.

همچنین علی پرتو مسئول حراست اداره در این جلسه خاطر نشان کرد: ۹ دی در واقع تجدید پیمان با مقام معظم رهبری است .

ارسال توسط میلاد کارگر / روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه جناح

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top