skip to Main Content

اجرای کنسرت موسیقی توسط کودکان بستکی

هنرمندان خردسال بستکی با اجرای اولین کنسرت موسیقی کودکان نام خود را در تاریخ هنر شهرستان به ثبت رساندند

IMG-20141227-WA0021

به گزارش پایگاه خبری بادگیر حجت الاسلام شیبانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک از اجرای کنسرت موسیقی توسط هنرجویان آموزشگاه هنری نقطه در شهرستان بستک خبر داد.

وی افزود: همواره نتیجه گرفتن از فعالیتهای فرهنگی و هنری مستلزم مرور زمان بوده است و ما امروز شاهد به بار نشستن یکی از اقدامات مؤثر و خوب مجموعه فرهنگی شهرستان بودیم.

شیبانی گفت: آموزشگاه های آزاد هنری به عنوان پایگاه های فعال هنری در شهرستان می توانند ظرفیت خوبی ایجاد کنند و اگر روزی اجرای کنسرت توسط هنرمندان شهرستان بعید از ذهن بود اما امروز به همت این آموزشگاه ها و تصمیم درست متولیان فرهنگی شهرستان تولید برنامه های هنری در زمینه های مختلف در حال تحقق است.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک ادامه داد: شهرستان بستک شهرستانی هنرمند پرور هست اما بسیاری از هنرمندان در این شهرستان هنر خود را در محافل عمومی و جشنواره ها بروز نمی دهند و این یکی از دلایل حضور کم رنگ هنرمندان بستکی در جشنواره های استانی و ملی بود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با اقدامات صورت گرفته، در آینده شاهد اجراهای بیشتری از سوی هنرمندان شهرستان خواهیم بود و با رایزنیهای صورت گرفته با برخی استانها به زودی اجراهای عموم نمایش و کنسرتهایی با ظرفیت هنرمندان بستکی در نقاط مختلف کشور شاهد خواهیم بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top