skip to Main Content

توزیع‌ کنندگان اصلی مواد مخدر در بستک باید شناسایی شوند

معاون فرماندار بستک با بیان اینکه آموزش و پیشگیری مهم‌ترین عامل مبارزه با مواد مخدر است، گفت: شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است.
 
احمدی معاون ۵ به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از آسیب‌های استفاده از موادمخدر خصوصا موادمخدر صنعتی نوظهور، شناسایی توزیع‌کنندگان اصلی و خرده‌فروشان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروه‌های مواد مخدر را از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده عنوان کرد.

وی با تاکید بر همکاری بیش از پیش اعضای شورا در این زمینه افزود: تمامی کمیته‌های حقوقی و قضایی، درمان و حمایت‌های اجتماعی، فرهنگی و پیشگیری و کمیته مشارکت‌ها باید فعال و با همکاری تمامی دستگاه‌ها با این پدیده شوم مبارزه شود.

معاون فرماندار بستک تاکید کرد: مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت بالا بردن روحیه نشاط در آن‌ها انجام شود.

وی رویکرد دولت تدبیر و امید در مبارزه با مواد مخدر را مبارزه اجتماعی، مشارکت مردم و سمن‌ها و همچنین تاکید بر پیشگیری به عنوان یک اصل عنوان کرد و افزود: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مسئولان، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، هنرمندان و خیران آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر را مهار کنیم.

خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top