skip to Main Content

کوتاهی مسوولان در ریشه کن کردن بی سوادی قابل قبول نیست

فرماندار بستک با تاکید بر همکاری همه دستگاهها در ریشه کردن بی سوادی گفت: کوتاهی مسوولان در ریشه کن کردن بی سوادی قابل قبول نیست.
ایزدی پور ۳
به گزارش پایگاه خبری بادگیر ایزدی زدی پور در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب فرهنگی بود و از آرمان های بلند آن، مبارزه با جهل و بی سوادی است که همواره مورد تأکید امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: در سالی که به دستور مقام عظمای ولایت به نام اقتصاد و فرهنگ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، در راستای تحقق منویات معظم له و دستیابی به اهداف تعیین شده دولت در خصوص تزریق روح آرامش و امید به جامعه باید برای مبارزه با بی سوادی به طور جدی و همگانی اقدام کنیم تا شاهد اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه های جهانی و بین المللی باشیم.
فرماندار بستک با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای رفع بیسوادی استفاده کنیم افزود: به صفر رسیدن بی‌سوادی در بستک نیازمند همکاری بین بخشی همه دستگاه‌ها است.
ایزدی پور ادامه داد: باید از همه ظرفیت ها در جهت رفع بی سوادی استفاده کنیم که در این زمینه ائمه جمعه و جماعات، دهیاران، شوراهای اسلامی، معلمین، اولیا دانش آموزان، صدا و سیما و… می توانند نقش مهمی را ایفا نمایند.
رئیس شورای آموزش و پرورش بستک با بیان اینکه کوتاهی در بحث ریشه کردن بی سوادی قابل قبول نیست افزود: شهرستان بستک در بحث سوادآموزی دارای رتبه قابل قبولی است که نشان از غنای فرهنگی این شهرستان دارد.
 
 خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top