skip to Main Content

نمایشگاه بزرگ کتاب بندرلنگه برپا می‌شود

نمایشگاه بزرگ کتاب در مرکز شهرستان بندرلنگه برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ کتاب بندرلنگه برپا می‌شود
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، نشست هم‌اندیشی برپایی نمایشگاه کتاب شهرستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور روسای دستگاه‌ها به ریاست معاون فرماندار بندرلنگه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار بندرلنگه ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه افزود: همه دستگاه‌ها برای برداشتن گام‌های موثر و کاربردی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، همکاری لازم را با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داشته باشند.

اسماعیل پاسلار، نمایشگاه کتاب را یکی از راه‌های گسترش فرهنگ مطالعه در میان مردم دانست و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، برای بالا بردن سطح مطالعه جامعه و سوق دادن مردم به سوی کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی بسیار مفید است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه نیز گفت: کتاب‌هایی که در نمایشگاه بندرلنگه عرضه خواهد شد از کتب مورد نیاز جامعه است و با توجه به اهمیت این رویداد فرهنگی و حضور گسترده مردم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه تمام تلاش خود را برای بالا بردن سطح کیفی نمایشگاه به کار خواهد بست.

محسنی زمان انتخاب شده برای برگزاری نمایشگاه کتاب را مناسب استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و افزود: عناوین کتب این نمایشگاه بالغ بر ۳ هزار عنوان است.

وی اشاعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در خانواده‌ها را امری ضروری دانست و گفت: هماهنگی‌های لازم برای حضور ناشران معتبر و تامین کتب ضروری صورت گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب بزرگ بندرلنگه، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و رساندن کتاب به علاقه‌مندان و دوستداران فرهنگ است.

محسنی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌های جنبی شامل، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه حجاب و عفاف، دستاوردهای بسیج، فرهنگ و رسانه، انجمن‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی هم‌اندیشی تدارک دیده شده است.

گفتنی است نمایشگاه کتاب بزرگ بندرلنگه ۲۳ آذر افتتاح و تا ۳۰ آذر ماه جهت بازدید علاقه‌مندان دائر خواهد بود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top