skip to Main Content

امروز که این خاک مقدس را ترک می‌کنم خوشحالم که خانواده‌ای بزرگتر پیدا کرده‌ام

خانواده ای به وسعت قلبهای پاک و ساده مردم نجیب بندرلنگه، بستک و پارسیان که در اشکها و لبخندها همواره در کنارشان خواهم ماند و با خدای خود عهد میبندم مادامیکه ضجه های درد از قلب معصوم و کوچک آمنه ها در دورافتاده ترین مناطق این خاک تفتیده بر می خیزد و ودیعه پاک مردمی که مرا امین خود دانسته نزد من همچنان به امانت باقیست.

زارعی ۱
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، غلامحسین زارعی طی پیامی از مردم غرب استان هرمزگان تشکر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله رحمن الرحیم

سلام بر ساحت بی انتهای آفتاب. سلام بر پهنه آبی خلیج نیلگون فارس. ازجزایر، سواحل و دشتهای زیبای بندرلنگه و پارسیان تا بلندای رفیع بستک

سلام بر معصومیت، سلام بر نجابت، سلام برچهره های آفتاب خورده و سلام بر دستهای پینه بسته. سپاس خدای را که به ما نعمت زیستن در سرزمینی عطا فرموده که به برکت انقلاب اسلامی حق تعیین سرنوشت را به عنوان موهبتی ارزشمند به ما ارزانی داشته تا با حضور و مشارکت فعال و آزادانه خود نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگویی کارآمد از مردم سالاری دینی به جهانیان معرفی نماییم.

مردم شریف و نجیب غرب هرمزگان!

دیروز و در پاسخ به درخواستهای مکرر شما بزرگواران که دل در گروی توسعه وآبادانی این آب و خاک داشتید به عنوان خادمی کوچک، تنها و با توکل بر خدا برخاستم و راهی این دیار شدم تا ادای تکلیف کنم؛ آمدم تا از لابلای آوار محرومیتها، بیرقی از خدمت به اهتزاز درآوریم. آمدم تا محرومیتها را چاره و فردای کودکان این دیار را با دستان حماسه ساز مردمش بهتر از امروز بنا سازیم.

آمدم تا با ندای وحدت، آهنگ خدمت نواخته و مسایل و مشکلات عدیده را در سایه سار وحدت و همدلی مردمان این دیار اعم از شیعه و سنی نقطه پایانی بگذاریم و این که آمده بودم تا فریاد رسای دفاع از حقوق مردم این سامان باشم و بعنوان سرباز رهبری، خادمی بی منت برای مردم باشم.

هرچند مجال نشد تا نهال خدمت را با دستان شما بارور سازیم اما بر این اعتقادم که جوانه های بصیرت روییدن را آغاز کرده اند وروزی غرب هرمزگان نیز به برکت بصیرت و اگاهی شما سراسر جوانه زده و توسعه شکوفه خواهد داد.

و اما اینک که با اتکال به خداوند سبحان و با تکیه بر همراهی و پشتیبانی شما مردم مومن و ولایتمدا، غرب هرمزگان، حماسه ای با شکوه خلق نموده و با حضورپرشور و انقلابی درآوردگاه هفتم اسفند برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار این خطه از خود بجای نهادید؛ ضمن تحسین این حضور بصیرانه و آگاهانه، بر خود لازم میدانم همت والای تک تک مردم عزیز و شریف بویژه کسانی که با تلاشهای خستگی ناپذیر و بی منت خود در جهت ساختن فردایی بهتر و روشنتر، با جان و دل دوشادوش این سرباز کوچک، دلسوزانه گام برداشته اند را ارج نهم.

هر چند با هیچ زبان وعبارتی نمیتوان عظمت محبت های بی دریغ شما را توصیف نمود و قطعا جبران زحمات شما از بضاعت وسع وتوان این حقیرخارج است اما به احترام یکایک بزرگ مردان و شیرزنانی چون شما با تمام وجود در مقابل این همه محبت و لطف سر تعظیم فرود می آورم و از اینکه خالصانه خادم کوچک خود راپشتیبانی کردید، نهایت ادب وارادت خود را نثارمی نمایم.

اگرچه دیروز بسیار سبک و با دستانی تهی آمدم اما حال سنگین و با کوله باری از عشق برخواهم گشت.

امروز که این خاک مقدس را ترک میکنم خوشحالم که خانواده ای بزرگتر پیدا کرده ام… خانواده ای به وسعت قلبهای پاک و ساده مردم نجیب بندرلنگه، بستک و پارسیان که در اشکها و لبخندها همواره در کنارشان خواهم ماند و با خدای خود عهد میبندم مادامیکه ضجه های درد از قلب معصوم و کوچک آمنه ها در دورافتاده ترین مناطق این خاک تفتیده بر می خیزد و ودیعه پاک مردمی که مرا امین خود دانسته نزد من همچنان به امانت باقیست، بر رسالت خود استوار خواهم ایستاد و با هر عنوان و در هر جایگاهی که باشم از هیچ تلاش و کوششی جهت خدمت به مردم نجیب و شریف این خطه فروگذار نخواهم کرد.

برادران و خواهران من، فرزندان مومن و خردمند حوزه غرب هرمزگان! بی شک پیروز واقعی این میدان شما خواهید بود. شما که با تکیه بر ایمان به خدا، بصیرانه پای به این عرصه گذاشته اید. پس حلاوت بصیرت گوارای وجودتان. باشد که همچنان به راهتان ادامه دهید که بی تردید هرمزگان سرفراز روزی با دستان حماسه ساز شما رستگار خواهد شد.

در پایان ضمن تشکر مجدد از مشارکت گسترده و پرشور شما مردم مومن و انقلابی،مراتب تقدیر و سپاس خود را از فرمانداران،بخشداران و مجموعه های اجرایی، نظارتی و بازرسی حوزه انتخابیه وهمچنین اعضاء محترم شورای تامین شهرستانهای سه گانه که زمینه برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم را فراهم نمودند اعلام داشته و علاوه براین وظیفه میدانم به کلیه کسانی که بر اساس تکلیف شرعی و سیاسی خود جهت خدمت به مردم بعنوان نامزد و داوطلب در این عرصه خطیرگام نهادند؛ بویژه کسانی که با اعتماد و التفاط بیشترمردم حوزه انتخابیه مواجه گردیده و به دور دوم انتخابات راه یافته اند خدا قوت و خسته نباشید و در عین حال تبریکات صمیمی خود را اعلام نمایم.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاشهای اهالی مطبوعات،اصحاب رسانه بویژه جراید وسایتهای خبری غرب هرمزگان که بحق با رعایت اخلاق رسانه ای وظیفه خطیر اطلاع رسانی را به احسن وجه به انجام رساندند تقدیر وتشکر بعمل میاورم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top