skip to Main Content

افتتاح کارگاه کامپیوتر دبستان هیات امنایی توحید جناح

با حضور خیرین ، شهردار ، بخشدار ، مسئولین ادارات کارگاه کامپیوتر مدرسه هیات امنایی توحید با کمک خیرین به ارزش دویست میلیون ریال افتتاح شد.

com_15
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر چمن پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در این خصوص گفت: با توجه به پیشرفت علم و جایگاه ویژه رایانه در زندگی امروزی، لازم است دانش نوین را به فرزندان خود آموزش دهیم، تا آنها فرا بگیرند چگونه از تکنولوژی های جدید بهره مؤثر و لازم را ببرند.

وی در ادامه افزود : در این راستا دبستان هیات امنایی توحید جناح در سال های اخیر با گنجاندن درس کامپیوتر به عنوان موضوع آموزشی فوق برنامه، توانسته است گامی بزرگ در این زمینه بردارد .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در ادامه گفت: امسال با توجه به کمبود ساعت کاوشکده و محدودیت های موجود ، این آموزشگاه تصمیم بر آن گرفت تا کارگاه کامپیوتر را در محیط آموزشگاه دایر نماید .

ناصر چمن پیرا خاطر نشان کرد: بر این اساس پس از هفته ها تلاش، رایزنی و پیگیری با همت خیرین این امر مهم تحقق یافت و هم اکنون مفتخریم این آموزشگاه مجهز به یکی از برترین کارگاه های رایانه ی سطح منطقه می باشد.

وی ضمن تشکر از خیرینی که در راه اندازی این کارگاه آموزشی همکاری کردند گفت: این کارگاه آموزشی شامل ۱۱ رایانه می باشد که با کمک دویست میلیون ریالی خیرین راه اندازی گردید.

گفتنی است در ابتدای این مراسم ، برنامه حاملان قرآن ، گارد پرچم توسط گروه دانش آموزان پیشتاز اجرا شد و ضیافت صبحانه در صحن مدرسه برپا گردید.

خبرنگار: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top