skip to Main Content

نماهای شهری، متناسب با فرهنگ و تمدن مردم بستک طراحی شود

فرماندار بستک با تاکید بر برنامه ریزی در جهت زیباسازی منظر شهری گفت: نماهای شهری، متناسب با فرهنگ و تمدن مردم بستک طراحی شود.

ایزدی پور ۳

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی پور در بازدید از محلات و پارک های شهر بستک با تقدیر از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر اظهار داشت: ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی، توسعه فضای سبز و فراهم آوردن بستر مناسب برای رفاه حال شهروندان از حقوق اولیه و مسلم شهروندان است که باید توسط متولیان امر فراهم شود.
وی افزود: دستگاههای اجرایی باید توجه خاصی نسبت به پیگیری امورات مردم داشته باشند و به گونه عادلانه امکانات را در تمام محلات شهر تقسیم نمایند.
فرماندار شهرستان بستک با تأکید بر برنامه ریزی در بحث زیباسازی منظر شهری افزود: منظر شهری، نماد فرهنگ، تاریخ و توانائی های هر شهر است و باید تلاش کنیم نماهای شهری را متناسب با فرهنگ و تمدن مردم بستک طراحی کنیم.
ایزدی پور با بیان این که این شهرستان دارای فرهنگ اصیل و دیرینه ای است، بیان داشت: مدیریت های شهری باید تلاش کنند با طراحی و به کارگیری نمادهای متنوع و جذاب شهری، ببیننده را با فرهنگ و تاریخ این سرزمین آشنا کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ابراز امیدواری کرد که در سایه اهتمام و جدیت دستگاهها و همکاری مردم و مسوولین، شهر بستک به یکی از شهرهای الگو در زمینه آراستگی و زیبایی سیمای شهری تبدیل شود.
وی با اشاره به اتحاد و همکاری بین شهروندان و مسئولین بیان داشت : برای ساماندهی امور شهر، شهروندان نیز باید در قبال ارائه خدمات مناسب پایبند به رعایت حقوق شهروندی شوند.
فرماندار بستک در این روز خواستار فضاسازی و نظافت شهر، رنگ آمیزی جداول خیابانهای اصلی و فرعی، روکش آسفالت، تنظیف عمومی شهر در تاریخ ۱۱ و ۱۲ دی ماه و هرس شدن درختان خیابان امام شافعی شد.
ایزدی پور بر انتقال صنوف مزاحم به بیرون شهر، روشنایی و رنگ آمیزی پارک ۲۲ بهمن و حذف و بازسازی میدان دفاع مقدس تاکید کرد.
خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top