skip to Main Content

بیش از ۳۰۰ دانش آموز در مسابقات والیبال بین آموزشگاهی منطقه جناح شرکت کردند

با همکاری بخش تربیت بدنی اداره آموزش و پروش منطقه جناح ۳۶۰ دانش آموز در مسابقات والیبال بین آموزشگاهی منطقه جناح شرکت کردند.

IMG-20141202-WA0014

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر چمن پیرا رئیس آموزش و پرورش منطقه جناح در این خصوص گفت: با همکاری بخش کارشناسی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح مسابقات بین آموزشگاهی منطقه برگزار می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح افزود: بیش از ۳۰۰ دانش آموز از ۲۱ مدرسه در مسابقات والیبال بین آموزشگاهی منطقه جناح شرکت کردند.

ناصر چمن پیرا در ادامه گفت : مسابقات در دو مقطع متوسطه دوره اول با شرکت ۶ تیم از دختران و ۸ تیم از پسران، همچنین دوره متوسطه دوم دختران با ۶ تیم و پسران با ۱۰ تیم در حال برگزاری می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح افزود: مسابقات در این دوره با جدیت و کیفیت بهتر نسبت به دوره قبل و با حضور فعال مسئولین انجمن و الیبال در حال انجام است .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این دوره از مسابقات منجر به شناسایی استعدادهای درخشان دانش آموزان گردد تا بتوانیم با شناخت آنان مراحل رشد و شکوفایی آینده سازان کشورمان را فراهیم سازیم.

خبرنگار: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top