skip to Main Content

نقش جایگاه داران در کاهش معضل قاچاق سوخت در شهرستان موثر است

فرماندار بستک با بیان اینکه طرح تشدید برخورد با قاچاق سوخت در دستور کار می باشد گفت: نقش جایگاه داران در کاهش معضل قاچاق سوخت در شهرستان موثر است.
ایزدی پور ۳
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی پور در جلسه ساماندهی جایگاههای سوخت شهرستان اظهار داشت: ساماندهی جایگاههای سوخت و نظارت بر توزیع سوخت از سوی دستگاههای متولی یکی از راهکارهای کاهش قاچاق سوخت می باشد.
وی با اشاره به اهمیت نقش جایگاه داران در کاهش معضل قاچاق سوخت در شهرستان افزود: جایگاه داران یکی از ارکان مهم در حفظ و حراست از این ثروت ملی هستند و بایستی با نظارت و کنترل دقیق بر محیط پیرامون خود و عوامل انسانی شاغل در جایگاهها، نسبت به فروش آن اقدام نمایند .
فرماندار بستک گفت: جایگاه داران باید از ورود کارت اضافی افراد سودجو در جایگاهها جلوگیری و نسبت به شناسایی و گزارش تخلف آنان به شرکت نفت اقدام کنند تا برخورد شدید قانونی با این گونه افراد انجام شود.
ایزدی پور بر جلوگیری از عدم عرضه سوخت توسط جایگاه داران در ظرف، توزیع عادلانه نفت سفید در فصل زمستان، برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت و خودروهای سنگین که فاقد پلاک می باشند و اقدام به سوخت گیری می کنند، تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: در شهرستان بستک از هیچ تلاشی در برخورد و مبارزه با این معضل که باعث بروز ناهنجاری های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه شده است، دریغ نخواهد شد و همچنان طرح تشدید برخورد با این موضوع در دستور کار می باشد.
گفتنی است فرمانداری بستک به صورت مستمر از جایگاههای سوخت شهرستان بازدید به عمل می آورد.

خبرنگار:  حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top