skip to Main Content

پارسیان ۱۷ دیماه میزبان چهارمین دوسالانه فیلم بسیج است/ ۴۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان از برگزاری جشنواره سراسری فیلم بسیج ۱۷ دی به میزبانی شهرستان پارسیان خبر داد و گفت: این استان می‌تواند بهشت فیلم‌سازان کشور باشد.

4J8A6378

به گزارش پایگاه خبری بادگیر آصف زامیران امشب در گفت‌وگو با خبرنگار بادگیر در پارسیان اظهار داشت: چهارمین دوسالانه فیلم کوتاه بسیج به میزبانی شهرستان پارسیان ۱۷ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره فیلم بسیج در چهار بخش پویانمایی، نماهنگ، مستند و کوتاه داستانی کار خود را با فراخوان به هنرمندان آغاز کرد و در مجموع ۴۸ اثر هنری به دبیرخانه ارسال شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان خاطرنشان کرد: از مجموع آثار ارسالی پس از داوری ۲۰ اثر به مرحله نهایی رسید که شامل ۱۱ مستند و ۹ فیلم داستانی است.

زامیران، سطح کیفی فیلم‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: فیلم‌های منتخب طی برنامه زمان‌بندی شده در شهرستان پارسیان به نمایش گذاشته می‌شود و مراسم اختتامیه با حضور مدیران استانی و شهرستانی و تقدیر از نفرات برگزیده ۱۷ دی برگزار خواهد شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های خوب فیلم‌سازی در استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان با برخورداری از سواحل زیبا و بکر، دشت‌های وسیع و نیز ارتفاعات چشم‌نواز قابلیت‌های خوبی در زمینه فیلم‌سازی دارد.

وی اضافه کرد: وجود گویش‌ها، آداب، رسوم و فرهنگ‌های مختلف در کنار پایمردی مردم هرمزگان در طول هشت سال دفاع مقدس و مبارزات انقلابی این استان را به بهشت فیلم‌سازان تبدیل کرده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان در پایان ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان به دلیل اعلام آمادگی و مشارکت در برگزاری چهارمین دوسالانه فیلم بسیج ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همت و تلاش مردم و هنرمندان خوب پارسیان جشنواره فیلم بسیج را در حافظه تاریخی مردم پارسیان ماندگار کنیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top