skip to Main Content

کشف ۱۲۶ فقره سرقت در بندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه از کشف ۱۲۶ فقره سرقت در شش ماهه نخست امسال در بندرلنگه خبر داد و گفت: بندرلنگه از ضریب بالای امنیتی برخوردار است
خبرگزاری فارس: کشف 126 فقره سرقت در بندرلنگه 

به گزارش بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرلنگه، محمود حافظی ظهر امروز در جمع مسئولان و پرسنل نیروهای انتظامی گفت: بی‌کفایتی آل‌سعود باعث درگذشت جمعی از حجاج ایرانی در منا شد که به بازماندگان و مردم ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اوایلی که انقلاب به پیروزی رسیده بود دشمن با برنامه‌ریزی قصد اشغال مملکت اسلامی ما را داشت و شیپور جنگ با حمایت ۴۰ کشور آغاز کرد و تمام توان خود را برای شکستن اراده ما به کار برد.

فرمانده انتظامی بندرلنگه ادامه داد: دشمن پس از شکست و اطمینان از اراده استوار و محکم مردم به روش‌های دیگر از جمله جنگ نرم به تهاجم فرهنگی بر علیه ارزش‌های دینی، باورهای مردم و دفاع مقدس پرداخته است.

حافظی ورود ترانزیتی مواد مخدر و مشروبات الکلی که ایمان جوانان ما را هدف گرفته یکی دیگر از نقشه‌های دشمن دانست و تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی مجالی برای عرض اندام دشمن در این عرصه نمی‌گذارد و با شدیدترین نوع این نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بندرلنگه این شهرستان را از ضریب بالای امنیتی برخوردار دانست و گفت: بندرلنگه در مجموع جرایمی که در استان اتفاق می‌افتد سه درصد را به خود اختصاص داده که باید تلاش کرد تا این میزان نیز کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات شش ماهه نیروی انتظامی بندرلنگه خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با تلاش خود در شش ماهه اول سال جاری موفق به کشف ۱۲۶ فقره سرقت از مجموع ۱۲۷ مورد شدند که در همین رابطه ۲۲۰ نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

حافظی همچنین اظهار داشت: در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر پنج تن کشف و ۴۳ نفر قاچاقچی دستگیر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بندرلنگه در ادامه یادآور شد: در مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در بندرلنگه و بندرکنگ ۲۶۹ نفر خرده فروش و معتاد دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی تعداد کشف لوازم گیرنده ماهواره را سه هزار و ۳۷۷ فقره عنوان کرد و گفت: در این مدت همچنین چهار محموله قاچاق سنگین سیگار، پوشاک، تلفن همراه نیز کشف شد و تعداد ۱۶۶ نفر متخلف در این رابطه دستگیر شدند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top