skip to Main Content

نگاهی به اقتدار مردم پارسیان در رژه نیروی نظامی و انتظامی + تصاویر

برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه‌ نیروی نظامی و انتظامی در پارسیان آغاز شد.
خبرگزاری فارس: نگاهی به اقتدار مردم پارسیان در رژه نیروی نظامی و انتظامی + تصاویر 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با سخنرانی مسئولان شهرستان و رژه نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه آغاز شد.

* مردم به دنبال آرامش در کشور هستند

در ابتدای این مراسم فرماندار پارسیان بیان داشت: هفته دفاع مقدس چراغ فروزانی است که برای نسل‌های آینده کشور روشن شده و پاسداشت این چراغ، پاسداشت راه روشنی بوده که ترسیم شده است.

وی با اشاره به وضعیت کشور در دوران اول انقلاب اضافه کرد: هفته دفاع مقدس آیینه شفافی است از ایثار، پایمردی و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و شما شاهد بودید در فاصله ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب نوپای اسلامی ابرقدرت‌های شرق و غرب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل موقعیت‌های خود را در مرزهای سیاسی و جغرافیایی ایران از دست داده بودند، لذا با تحمیل جنگی نابرابر به دنبال سلطه مجدد بر کشور برآمدند.

فرماندار پارسیان خاطرنشان کرد: آنچه ما را در این جنگ به پیروزی رساند، رهبری پیامبرگونه امام راحل بود که توانست نیروهای داخلی کشور اعم از بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی را به میدان‌های نبرد بکشاند و از کیان این مملکت دفاع کند.

رادمهر همچنین اظهار داشت: ملت ما مردمی صلح طلب و دنبال آرامش هستند، لذا هیچگاه به دنبال جنگ نبودند اما این جنگ بر ما تحمیل شد و مردم توانستند از این نبرد قهرمانانه بیرون بیایند.

* هشت سال دفاع مقدس مایه استحکام حکومت ولایی در کشور شد

در ادامه این مراسم حجت الاسلام هادی میرزایی امام جمعه پارسیان از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بیانگر استحکام حکومت ولایی و تمامیت ارضی این کشور و حصول خودباوری در عرصه‌های دانش و فن‌آوری است.

وی هفته دفاع مقدس را تبلور روح ایمان و وحدت در پرتو توجهات خدای متعال در کشور دانست و اضافه کرد: دشمن بعثی با وجود همه حمایت‌های جهان استکبار در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب نوپای اسلامی داشت اما با نصرت و امداد الهی این تجاوز تبدیل به فرصت برای ملت و ایران اسلامی شد.

امام جمعه پارسیان در ادامه تصریح کرد: فرزندان ملت چنان درسی به دشمن دادند که تا ابد فکر تجاوز به ذهن پلیدشان خطور نخواهد کرد.

حجت الاسلام میرزایی همچنین گفت: همه دشمنان دست به دست هم دادند تا چراغ این انقلاب را خاموش کنند اما نه اینکه نتوانستند چراغ این نظام را خاموش کنند، بلکه به برکت خون شهدای این انقلاب و نظام اسلامی چراغی را تا ابد به نام انقلاب اسلامی روشن کردند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به مشکلات اقتصادی اظهار کرد: مردم ما اگر چه با سختی‌های اقتصادی روبه‌رو هستند اما دشمنان، استکبار، منافقان بدانند که این مردم، خانواده شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی، دلاورمردان بسیجی و همه کسانی که دلشان برای عزت این نظام می‌تپد و با یکرنگی به نظام و انقلابشان رو کرده‌اند لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خود دست بر نخواهند داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی دست‌آوردهایی داشت که می‌توان به ریشه‌دار شدن معنویت، بالنده شدن آرمان‌خواهی، نهادینه شدن ایثار و از خود گذشتی و ولایت‌مداری واقعی اشاره کرد.

* کلید حل مشکلات اقتصادی دست مردم است

روح‌الله رستمی فرمانده سپاه ناحیه پارسیان ضمن خوش‌آمدگویی به همه نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی و مسئولان گفت: هفته دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند و باید از آن پاسداری کرد.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت دفاع مقدس در عزت طلبی مردم اظهار داشت: شاید بهترین گزینه در معرفی دفاع مقدس فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص باشد که فرمودند؛ دوران هشت سال دفاع مقدس مایه آبرو برای ملت ایران است.

فرمانده سپاه پارسیان در پایان تصریح کرد: امروزه راه حل پیروزی بر مشکلات کشور اتکا به ظرفیت‌های داخلی است و اگر با کشورهای غربی مذاکراتی می‌شود دلیل بر این نیست که ما کلید حل مشکلات را به دست این نشست‌ها و مذاکرات بسپاریم بلکه کلید اصلی حل مشکلات اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/۸۸۰۱۰/ت

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top