skip to Main Content

لزوم بازگو کردن ناگفته‌های جنگ تحمیلی برای نسل جوان

جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه بر بازگو کردن واقعیات دفاع مقدس برای نسل جوان تأکید کرد.
 IMAGE634838424724531250

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرلنگه، محمد نجفی جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما هر چه داریم از هشت سال دفاع مقدس است، لذا آن را مقدس می‌دانیم.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس برای ما دانشگاه بود ما هر چند نمی‌توانیم گوشه‌ای از فداکاری و واقعیت‌های این جنگ را برای نسل جوان بازگو کنیم، ولی تا حد ممکن باید ناگفته‌های جنگ را به نسل جوان معرفی کرد.

جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه خاطرنشان کرد: برکات این دفاع تا قیامت برای ما جاری و ساری خواهد بود، چون دفاع مقدس فقط در بُعد نظامی نبود بلکه در ابعاد سیاسی، اقتصادی و دینی نیز ثمراتی برای مردم داشت.

نجفی در ادامه تصریح کرد: پیام ما در این روز و در این مراسم به دوستانمان، برادرانمان و مسلمانان به‌ویژه در حوزه خلیج‌فارس که در همسایگی جمهوری اسلامی در منطقه هستند، پیام صلح و دوستی است.

جانشین منطقه پنجم دریایی سپاه همچنین اظهار کرد: جمهوری اسلامی در این منطقه نه تنها تهدید نیست بلکه فرصتی است که می‌تواند با همکاری کشورهای همسایه بالاترین ثبات و امنیت در خاورمیانه رقم بزند.

وی با اشاره به وضعیت دفاع مقدس در دوران آغازین و پایان جنگ گفت: ما به دشمنان خود می‌گوییم ملتی که در برهه‌ای که توانمندی چندانی نداشت و زمانی که ۴۰ کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم  به کمک دشمن آمده بودند، فرزندان این مرز و بوم با خون و جان خودشان ایستادند و از کیان و مرزهای این کشور دفاع کردند و وجبی از این خاک را به دشمن نداند، چگونه می‌توان بعد از گذشت آن دوران و رسیدن به اوج قله‌های قدرت و اقتدار تهدید کرد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top