skip to Main Content

اختصاص ۴.۲ میلیارد ریال به دهیاری‌های بستک

معاون فرماندار بستک از اختصاص ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانداری به دهیاری‌های بستک خبر داد.
خبرگزاری فارس: اختصاص 4.2 میلیارد ریال به دهیاری‌های بستک 

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک گفت: با هدف اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه مناطق روستایی شهرستان، چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از اعتبارات استانداری به دهیاری‌های شهرستان بستک اختصاص داده شد.

وی با اشاره به طرح‌هایی که با این میزان اعتبار در بستک اجرا یا تکمیل می‌شود گفت: این میزان اعتبار برای احداث ساختمان دهیاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی، بهسازی معابر روستایی و احداث بوستان و پارک در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار بستک در ادامه اظهار داشت: دولت در چند سال اخیر اعتبارات خوبی به دهیاری‌ها اختصاص داده که از سال ۹۴ تا کنون مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جذب شده است.

احمدی توجه به روستاها را یکی از عوامل جلوگیری از مهاجرت به شهرها دانست و خاطر نشان کرد: توجه به مناطق محروم روستایی با تخصیص اعتبارات عمرانی و توسعه روستا باعث ارتقا انگیزه ساکنان و تداوم سکونت در روستاها می‌شود.

معاون فرماندار بستک در پایان تأکید کرد: دهیاران مجری سیاست‌های دولت و نظام در روستاها هستند، بنابراین باید تلاش کنند با پیشنهاد طرح‌های کاربردی و ماندگار زمینه عمران و آبادانی روستاها را فراهم کنند.

یادآور می‌شود، شهرستان بستک با برخورداری از ۶۰ دهیاری مصوب یکی از شهرستان‌های پرجمعیت روستایی غرب استان است که فعالیت‌های خوبی در جهت عمران و آبادانی روستا دارند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top