skip to Main Content

توزیع ۴ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب درسی در بستک

سرپرست آموزش و پرورش بستک از آمادگی کامل این مدیریت برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت تاکنون ۴ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب درسی بین دانش‌آموزان ابتدایی و پیش‌دانشگاهی توزیع شده است.

کتاب درسی

محمد نور محمودی در گفت‌وگو با بادگیر در بستک گفت: بر اساس جلساتی که با همکاران گرفته شد دستور‌العمل و تقویم اجرایی زمانبندی توزیع کتاب‌های درسی مدارس ابلاغ شد که تا کنون توانسته‌ایم این دستور‌العمل را طبق برنامه از پیش تعیین شده محقق کنیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر و نقش آن در انسجام بین بخشی مدارس اضافه کرد: یکی از بندهایی که در اجرای پروژه مهر مورد تأکید مدیران و مسئولان آموزشی قرار داشت موضوع توزیع به موقع کتاب‌های درسی بود که تا کنون این اتفاق به خوبی مدیریت شده است.

سرپرست آموزش و پرورش بستک در ادامه خاطر نشان کرد: این تعداد کتاب توسط مدیران مدارس بین دانش‌آموزان توزیع شده و کتاب‌های درسی دیگر مقاطع تحصیلی زیر نظر و با مدیریت این اداره در آینده نزدیک از طریق مراکز عرضه محصولات فرهنگی توزیع می‌شود.

محمودی در ادامه با اشاره به هدف گذاری‌های آموزشی شهرستان برای سال جدید تحصیلی تصریح کرد: این اداره شفافیت، تکریم فرهنگیان، انضباط مالی، قانون‌مداری، افزایش مشارکت مردم در زمینه‌های آموزشی و تربیتی و واگذاری اختیارات به دانش‌آموزان را در دستور کار دارد که مهمترین ویژگی‌های آموزش و پرورش در شهرستان به حساب می‌آید.

سرپرست آموزش و پرورش بستک در خصوص مهم‌ترین مشکلات پیش روی این اداره چنین گفت: شهرستان بستک با توجه به تعداد زیاد روستاها از پراکندگی زیادی برخوردار است که خدمت رسانی به آنان با تلاش مضاعف همکاران آموزشی صورت می‌گیرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top