skip to Main Content

توسعه ناوگان هوایی فرودگاه بندرلنگه

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: ناوگان هوایی فرودگاه بندرلنگه باید توسعه یابد.
خبرگزاری فارس: توسعه ناوگان هوایی فرودگاه بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رحمت‌الله مه‌آبادی در حاشیه بازدید از فرودگاه بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، گفت: با توجه به پیشینه صنعت هوانوردی بندرلنگه، به توسعه فرودگاه این شهرستان نگاه ویژه‌ می‌شود.

وی اضافه کرد: استفاده از کلمه محروم برای فرودگاه بندرلنگه شاید درست نباشد اما از نقطه نظر اینکه این مجموعه کمتر مورد توجه قرار گرفته باید نگاه ویژه‌ای به این منطقه شود، درست است.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات این فرودگاه اول به موضوع بودجه باید نگاه ویژه کنیم و به زودی کارشناسان مربوطه را به بندرلنگه اعزام می‌کنیم تا بر اساس نیاز شهرستان، توسعه فرودگاه در دستور کار قرار گیرد.

مه‌آبادی با بیان اینکه فرودگاه بندرلنگه شرایط ویژه توزیع بار و حمل و نقل پیدا کند، افزود: بازدید از فرودگاه بندرلنگه با رایزنی مسئولان این شهرستان، صورت گرفته بود و در این بازدید مسئولان مربوطه خواستار روشنایی باند فرودگاه، تعیین سهم فرودگاه بندرلنگه از درآمدهای کریدور هوایی کشور، راه‌اندازی پرواز مستقیم بندرلنگه به تهران و امکان پرواز از فرودگاه بندرلنگه به کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه امارات شدند.

مدیر عامل فرودگاه‌های کشور و مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی در پایان بازدید از فرودگاه بندرلنگه، توسعه ناوگان هوایی این فرودگاه را مورد تاکید قرار دادند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top