skip to Main Content

پارسیان میزبان چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج

با هدف توسعه و معرفی ظرفیت‌های فیلم‌سازی غرب هرمزگان پارسیان میزبان چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج شد.
خبرگزاری فارس: پارسیان میزبان چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد پاسالاری مسئول کانون بسیج هنرمندان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شهرستان پارسیان با توجه به برخورداری از جاذبه‌های بکر ساحلی، دشت‌های جنگلی و ارتفاعات کوهستانی در کنار آداب، رسوم و سنتهای خوب فرهنگی می‌تواند قابلیت‌های خوبی در زمینه فیلم سازی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: با هدف توسعه و تشویق هنرمندان استان به سرمایه‌گذاری در فیلم سازی پارسیان امسال میزبانی این جشنواره به پارسیان داده شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان پارسیان خاطر نشان کرد: البته موضوعاتی که در این جشنواره به فراخوان گذاشته شده عمده جنبه ملی و بین‌المللی دارد که شهرستان پارسیان نیز می‌تواند متأثر از این موضوعات باشد.

پاسالاری اهم موضوعات چهارمین جشنواره فیلم بسیج شهرستان را چنین عنوان کرد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار و امید و آرمانگرایی، مضامین آئینی و اجتماعی، تحقق شعار سال، مقابله با جنگ نرم شبکه‌های ماهواره‌ای، افشای جنایت‌های گروه‌های تکفیری داعش و غیره، زندگی ائمه اطهار(ع) به ویژه نقش حضرت زهرا(س) در الگوسازی، دفاع مقدس و نمود آن در استان، معرفی ارزش‌های انقلابی و جهادی از جمله مهم‌ترین موضوعات جشنواره معرفی شده است.

وی همچنین افزود: آثار ورودی به جشنواره در دو بخش فیلم‌نامه نویسی و فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ و پویانمایی به مسابقه گذاشته می‌شود.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره فیلم بسیج خاطرنشان کرد: مهلت ارسال در بخش فیلم‌نامه نویسی روز گذشته به پایان رسید اما بخش دوم جشنواره یعنی فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ و پویانمایی تا پنجم مهر علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در دفتر کانون بسیج هنرمندان پارسیان به کد پستی ۷۹۷۷۱۴۳۳۱۹ ارسال کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان پارسیان در ادامه اظهار کرد: داوری آثار ارسالی توسط داوران استانی و کشوری صورت می‌گیرد و پس از اعلام برگزیدگان، فیلم‌های برگزیده اول آبان در پارسیان اکران می‌شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top