skip to Main Content

نفوذ استکبار باعث زوال ارزش‌های انقلاب می‌شود

امام جمعه پارسیان با اشاره به تجربیات نفوذ استکبار در کشور گفت: نفوذ آمریکا باعث زوال ارزش‌های انقلابی در کشور می‌شود.
خبرگزاری فارس: نفوذ استکبار باعث زوال ارزش‌های انقلاب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از پارسیان، حجت‌الاسلام هادی میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به رویدادهای حاکم بر جهان اسلام و کشور گفت: تجربه نشان داده استکبار وقتی در کشوری نفوذ سیاسی پیدا می‌کند ولو در قالب توافقات آن‌چنانی ارزش‌ها و فرهنگ آن کشور را استحاله می‌کند.

وی اضافه کرد: هشدار مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ استکبار باید به درستی شنیده و جدی گرفته شود و مسئولان باید راه نفوذ استکبار در همه زمینه‌ها را مسدود کنند.

امام جمعه پارسیان خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند لذا نیروهای نظامی و دانشمندان و مردم در این ۳۶ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که این کلام امام تحقق پیدا کرده و از این به بعد هم باید این توان را به خوبی حفظ کنیم.

میرزایی با اشاره به موضوع برجام و بلاتکلیفی تأیید یا رد آن در ایران و آمریکا تصریح کرد: امیدواریم این برجام فرجامی داشته باشد اما نباید خیلی به این برجام‌ها دل خوش کرد و باید نیروهای داخلی با اتحاد پیش بروند، زیرا تجربه‌های تلخی از زیاده‌خواهی‌ها و نفوذ استکبار داریم و در برخی موارد تبعات آن را داده‌ایم.

امام جمعه پارسیان با اشاره به رنج‌های مردم بی‌دفاع یمن در طول بیش از ۱۴۰ روز اظهار داشت: چند روز است که دولت صهیونیستی آل‌سعود در حال تجاوز به مردم بی‌دفاع یمن بوده و مجامع بین‌المللی سکوت مطلق را در پیش گرفته‌اند در حالی که حدود ۱۰ میلیون یمنی نیاز فوری به کمک‌های بشر دوستانه دارند.

وی اضافه کرد: ادعای باطل کمک تسلیحاتی ایران به یمن چیزی است که در قالب ادعا باقی مانده است، در حالی که مردم یمن تفکر مقاومت، انقلاب، صبر و استقامت را از مردم ایران گرفته‌اند که بزرگ‌ترین سلاح به حساب می‌آید.

میرزایی روز جهانی مسجد را تبریک گفت و اظهار کرد: روز جهانی مسجد یادآور حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و به آتش کشیدن آن بود که به عنوان نقطه تاریک تاریخ سراسر شرارت این رژیم به ثبت رسیده و این رژیم باید بداند که مسأله فلسطین موضوع اول جهان اسلام است و آرمان فلسطین فراموش نخواهد شد.

امام جمعه پارسیان ضمن تبریک هفته دولت خاطر نشان کرد: دولت شهید رجایی اولین دولتی بود که بعد از تفکرات لیبرالی در کشور به وجود آمد و امور اجرایی کشور را به عهده گرفت و در راستای اهداف انقلاب بزرگترین خدمت را به مردم انجام داد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top