skip to Main Content

نقد باید سازنده و با هدف اصلاح صورت بگیرد

امام جمعه بندرلنگه افراط و تفریط در حمایت یا رد دولت‌ها را آسیب خواند و بر نقد همراه با احترام تأکید کرد.
خبرگزاری فارس: نقد باید سازنده و با هدف اصلاح صورت بگیرد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت الله محمد جواد رکنی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: مبارزه با استکبار تا زمانی که استکبار وجود دارد ادامه پیدا می‌کند و نمی‌توان برای آن پایانی تصور کرد.

وی روز جهانی مسجد را فرصتی برای بازشناسی فرهنگ مسجد دانست اضافه کرد: ۳۰ مرداد ۱۳۴۸ مسجد الاقصی به دست صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد و این روز سال‌ها بعد با پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز جهانی مسجد به تصویب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی رسید.

امام جمعه بندرلنگه مسجد را بهترین گردهمایی مردم و مسئولین و بیان مشکلات جامعه خواند و خاطر نشان کرد: تاریخ اسلام نشان داده مهم‌ترین تصمیمات جهان اسلام در مساجد صورت گرفته است و این مکان به عنوان پایگاهی مستحکم جایگاه خود را تا به امروز حفظ کرده است.

آیت‌الله رکنی تصریح کرد: مسجد سوزی عملی صهیونیستی است و امروز نیز گروه‌های تکفیری با سوزاندن مساجد چهره صهیونیستی خود را به رخ می‌کشند.

امام جمعه بندرلنگه ضمن تبریک هفته دولت گفت: دولت‌ها همواره مورد تایید مقام معظم رهبری بوده‌اند و اگر در مواردی رهبری نقدی به دولت‌ها داشته‌اند به صورت محترمانه تذکرات لازم را داده‌اند.

آیت الله رکنی اظهار داشت: ما نیز باید با پیروی از مقام معظم رهبری از افراط و تفریط در مقابل عملکرد دولت‌ها پرهیز کنیم و کمک کنیم تا دولت‌ها بتوانند اهداف توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور را پیش ببرند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top