skip to Main Content

دلهره برخی مدیران و روابط عمومی‌ها از ارتباط با رسانه‌ها

گویا برخی از مدیران در منطقه غربی هرمزگان آنقدر با اصل گردش آزادانه اطلاعات نامأنوس هستند که در این مناطق خبرنگاری گاهاً معنای واقعی خود را از دست می‌دهد.
خبرگزاری فارس: دلهره برخی مدیران و روابط عمومی‌ها از ارتباط با رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، خبرنگاری سختی‌های خاص خود را دارد و این سختی‌ها در شهرهای کوچک بیشتر به چشم می‌خورد.

بسیاری از ادارات در شهرستان‌ها از روابط عمومی‌های مستقل برخوردار نیستند و خبرنگار برای دریافت اطلاعات با مشکل مواجه‌ می‌شود.

در برخی موارد ساده‌ترین اتفاقی که بر همه آشکار است و نیاز به منبع دارد، رئیس اداره یا مسئول روابط عمومی از ارائه اطلاعات خودداری و ارائه اطلاعات پیرامون آن را منوط به دریافت مجوز از دستگاه استانی می‌کند.

اگر ادارات شهرستانی استقلال نداشته باشند و نتوانند اطلاعات لازم را در اختیار خبرنگاران قرار دهند، خبرهای ارسالی از شهرستان پختگی لازم را نخواهد داشت و ممکن است در این راستا دستگاه مربوطه ناخواسته آسیب ببیند یا مردم دچار سردرگمی شوند.

خبرنگاران دنبال مچ‌گیری یا به چالش کشیدن مغرضانه دستگاه‌های اجرایی نیستند، اما عدم شفافیت از سوی مدیران می‌تواند اتفاقات ساده را به چالش تبدیل کند.

دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در بخش غربی هرمزگان و به ویژه پارسیان ضمن تقدیر از فرماندار و امام جمعه پارسیان بابت همکاری با این خبرگزاری، از مسئولان ارشد استانی این تقاضا را دارد تا زمینه استقلال ادارات در شهرستان فراهم و همانگونه که در اجرای فعالیت‌های اداری مدیران استقلال دارند در انعکاس عملکرد و مشکلات اداره خود نیز از آزادی برخوردار باشند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top