skip to Main Content

لنگه نیازمند نشریه‌ای مستقل است

فرماندار بندرلنگه رسانه‌ها و مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی خواند و حذف خبرنگار و رسانه را موجب فساد در قدرت دانست و گفت: این شهرستان نیاز به نشریه‌ای مستقل دارد.
خبرگزاری فارس: لنگه نیازمند نشریه‌ای مستقل است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل خبرگزاری فارس از بندرلنگه، اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: در عصر انفجار اطلاعات و اخبار جایگاه خبرنگار بسیار خطیر و تعهدآور است زیرا که با این میزان سرعت تبادل اطلاعات یک خبر می‌تواند واکنش‌های متفاوتی را در بر داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگار و رسانه در آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: اصحاب رسانه باید جایگاه خود را به خوبی درک کنند و بدانند که در چه مسیری گام گذاشته‌اند.

فرماندار بندرلنگه رسانه‌ها و مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی دانست و خاطر نشان کرد: اگر خبرنگار و رسانه حذف شود و مردم اطلاعی از وقایع پیرامونی خود نداشته باشند قدرت به فساد کشیده می‌شود.

پاسلار خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه دانست و تصریح کرد: مدیران اجرایی در جامعه مشغول فعالیت خود هستند و در چارچوب اهداف و وظایفی که دارند ایفای نقش می‌کنند و ممکن است در این مسیر موضوعاتی به فراموشی سپرده شود که خبرنگار با برجسته کردن آن‌ها می‌تواند توجه ایجاد کند.

وی نقادی را یکی از وظایف خبرنگاری عنوان کرد و گفت: نقد را نباید به عنوان تخریب تلقی کرد زیرا که نقد می‌تواند مجموعه را به پویایی هرچه بیشتر هدایت کند.

فرماندار بندرلنگه نبود نشریه مستقل در شهرستان را یکی از حلقه‌های فراموش شده خبری در شهرستان خواند و تصریح کرد: شهرستان بندرلنگه با قدمتی طولانی و برخورداری از ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و ادبی این حق را دارد که از یک نشریه مستقل برخوردار باشد و مسئولین فرهنگی به تقاضاها در این خصوص جواب مثبت بدهند.

خبرنگار: میرکمانداری

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top