skip to Main Content

روزخبرنگار، روز پاسداشت صیانت قلم از حقیقت مکتوم در قاموس هستی هست

روزخبرنگار، روز پاسداشت صیانت قلم از حقیقت مکتوم در قاموس هستی هست / اصحاب رسانه قداست خون شهید صارمی را حفظ کنند
حیاتی ۹۸۳۷

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:مسئول بسیج رسانه پـارســیــان به مناسبت روز خبرنگارپیامی صادر نمود متن پیام به شرح ذیل می باشد: خبرنگاران باید برای نوشتن کلمه حق همچون شهید صارمی زحمت بکشند و اطلاع رسانی صحیح و صداقت درکار را مد نظر داشته باشند.

آنگاه که جان جهان و آن حکیم مطلق یگانه بر قلم و آنچه می نگارد سوگند یاد کرد که ‘ ن و القلم و مایسطرون’، قلم جان گرفت، از شادمانی چنین عطایی بر خود لرزید و بر آسمان هفتم تاخت تا همواره در تصرف قدسی حضرتش باشد.

آری! قلم نیز سوگند یاد کرد، قلم سوگند یاد کرد تا یار ابلیس نباشد، قلم سوگند یاد کرد تا رهزن نباشد، قلم سوگند یاد کرد که یاری گر راستان و حقیقت جویان باشد، قلم سوگند یاد کرد که نه تنها یاور تزویر و تحمیق و رهزن اخلاق نباشد بل با آن علیم مهربان عهد بست تا زشتی ها را بزداید، نادانی ها را به دانایی بدل کند، هم سفره شیطان نباشد و هم نشین ابرار و اولیای حضرتش باشد.

قلم پیمان بست تا دروغ را بزداید و حقیقت را یاری گر باشد و از آن رو صاحب قلم نمی تواند به دنبال حقیقت ها، زیبایی ها، مهربانی ها و همیاری ها باشد و از جنس قدسی قلم نباشد.

روزخبرنگار، روز پاسداشت صیانت قلم از حقیقت مکتوم در قاموس هستی هست.

روزی است که پیوند انسان به مثابه حامل روح قدسی حضرت باری با قلمی که در ازل به تصرف او درآمده پیوند خورده است و از این روست که شرافت اهل قلم با اخلاق الهی،بازنمایی حقیقت های مکتوم و پنهان گره خورده تا جهالت های تاریخی زدوده شود، زشتی ها جای بر زیبایی تنگ نکنند.دروغ فربه نگردد و راست نحیف و به مسلخ برده نشود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top