skip to Main Content

مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور مدیر کل ارشاد ۲۸ مرداد برگزار می‌شود

مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش‌های فرهنگ و هنر و ادب رسانه‌ها که در انعکاس رخدادهای مرتبط با این حوزه‌ها نقش کلیدی و تاثیر گذار داشته و دارند، ابراز می‌نمایم.

اسدی ۹۸۲۰

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان گفت: هفدهم مردادماه، به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است؛ این روز فرصتی است مغتنم تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.

وی اضافه کرد: این روز شکوهمند را که روز پاسداشت قلم و آگاهی است، به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به عنوان یکی از خادمین فرهنگ و هنر شهرستان پارسیان، مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش‌های فرهنگ و هنر و ادب رسانه‌ها که در انعکاس رخدادهای مرتبط با این حوزه‌ها نقش کلیدی و تاثیر گذار داشته و دارند، ابراز نموده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری‌های سازنده به گرمی می‌فشارم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در ادامه خاطر نشان کرد: روز خبرنگار سال جاری متنوع از سال‌های گذشته و با حضور مدیر کل و جمعی از مدیران استانی در شهرستان پارسیان برگزار خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: با توجه به فشردگی برنامه‌های مدیر کل استان در مرکز این مراسم با تأخیری چند روزه ۲۸ مرداد میزبان خبرنگاران محترم شهرستان خواهد بود و طی مراسمی با حضور تمامی مدیران اجرایی و مسئولین شهرستانی در مجتمع فرهنگی هنری کوثر برپا خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top